روضه‌های خانگی کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ محفلی برای پاسداشت مقام‌ شهدا

در آخرین چهارشنبه امام رضاییِ ماه ضیافت الهی خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ غبار از مزار شهدای گمنام زدودند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمدرضا شکوری مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ در خبری اعلام‌ کرد: اولین روضه خانگی کانون ایثار و شهادت در سال جدید با حضور جمعی از خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ و شماری از زائران شهدای گمنام در مقبرهالشهدای شهرک زینبیه برگزار شد.

مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه دارالمومنین افزود: خادمیاران کانون ایثار هر ماه با برپایی روضه ارادت خود را به محضر حضرت رضا(ع) شهدای والامقام عرض ابراز می‌کنند که این‌بار این نشست معنوی هم‌زمان با آخرین چهارشنبه امام رضایی در ماه رحمت الهی و در جوار مزار شهدای گمنام همراه با اجرای آیین غبارروبی و عطرافشانی برگزار شد.

شکوری با اشاره به لزوم‌ هم‌افزایی کانون‌های خدمت رضوی منطقه در راستای برگزاری هرچه بهتر و پربارتر اینگونه برنامه‌ها افزود: کانون ایثار و شهادت برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این محفل نورانی ضمن دعوت از سایر کانون‌های منطقه جهت حضور در این مراسم؛ از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در این کانون‌ها بهره گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به همزمانی این محفل با ماه مبارک رمضان و فضیلت تلاوت کلام‌ الهی از تعدادی از قاریان کانون قرآن جهت قرائت یک جزء از قرآن کریم بهره‌ برده شد. همچنین شماری از خادمیاران کانون‌های زیارت، محله‌ای، رسانه و فضای مجازی در این برنامه شرکت کردند.

شکوری در پایان ضمن اشاره به برنامه‌های این‌ محفل معنوی افزود: مراسم‌ با قرائت یک جزء از کلام‌الله مجید آغاز شد و با آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در معیت پرچم حریم رضوی، قرائت زیارت امین‌الله، مرثیه‌سرایی و اقامه نماز جماعت ادامه یافت و در پایان ۱۵۰ نفر از روزه‌داران و زائران شهدا میهمان سفره پربرکت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بودند و از برکات شهدای گمنام متنعم شدند.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  روضه‌های خانگی کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ محفلی برای پاسداشت مقام‌ شهدا

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *