“رضوان “رویداد تخصصی حمایت از زنان کارآفرین منطقه ۵/ عرضه محصولات خوداشتغالی بانوان کارآفرین

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در نمایشگاه عرضه محصولات خوداشتغالی بانوان کارآفرین درخشیدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران اظهار داشت: نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین با عنوان “رضوان” از تاریخ ۲ الی ۵ بهمن ماه همزمان با اعیاد سالروز میلاد امام جواد (ع) و خجسته میلاد مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر ، از ساعت ۱۱ الی ۲۰ در سالن اجتماعات امامزادگان سیدجعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(ع) برگزار شد.

وی عنوان کرد: رویداد تخصصی رضوان در حمایت از زنان کارآفرین منطقه ۵ که در دوره های کارآفرینی شرکت کرده و به مرحله تولید رسیده اند، برگزار شد و عرضه محصولات خوداشتغالی بانوان کارآفرین و ایجاد کسب و کار مناسب برای بانوان، هدف مقدس این فعالیت است که با عنایت شمس الشموس به نتیجه رسید.

مقدم خاطر نشان کرد: در این مسیر تاکنون کانون کارآفرینی و اشتغال ضمن گردآوری بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین منطقه و همچنین الگوهای موفق اجتماعی بانوان، چندین رویداد را در قالب انتقال تجربه الگوهای موفق و همچنین برگزاری نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین در منطقه برگزارکرده است، رویداد یاس به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا(س) و میزهای فروش محصولات در مراسم های مختلف برگزار شده توسط خادمیاران از این قشر فعالیتهای این کانون می باشد.

گفتنی است دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران همراه جمعی ازخادمیاران و یاوران رضوی همزمان با چهارشنبه های امام رضایی و شب میلاد امیرالمونین(ع) از این نمایشگاه دیدن و با روند فعالیت بانوان کارآفرین از نزدیک آشنا شدند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  “رضوان “رویداد تخصصی حمایت از زنان کارآفرین منطقه ۵/ عرضه محصولات خوداشتغالی بانوان کارآفرین

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *