رسیدگی درمانی خادمیاران کانون سلامت منطقه ۱۲ تهران به بیماران در دارالشفای امام مهربانی ها

خادمیاران کانون خدمت سلامت  منطقه ۱۲ به یاری بیماران نیازمندان منطقه شتافتند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه­ ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، مشکلات اقتصادی از یک طرف، شیوع بیماری کرونا از سوی دیگر، گریبانگیر اکثر خانواده های ایرانی است.
در این شرایط نسبتا سخت، کانون تخصصی سلامت منطقه ۱۲ تهران، دارالشفای حضرت رضا(ع) را فعال تر کرد تا امر رسیدگی  و خدمت درمانی به بیماران و نیازمندان، شتاب و دامنه بیشتری پیدا کند.
با وجود بیمه های درمانی، افزایش هزینه های دارو باعث شد تا برخی از نیازمندان از دریافت دارو منصرف شوند و به همین دلیل بیماری شان شدت یابد. تهیه و تامین اقلام دارویی سه بیمار نیازمند و تحویل به آنها یکی از خدمات دارالشفای حضرتی در منطقه ۱۲ تهران بود.
پزشک فداکار و ایثارگر به نیت امام مهربانی ها، علی بن موسی الرضا(ع) با مشارکت خانم دکتر جواهری خواه زمینه تامین هزینه های دندانپزشکی دو بیمار محروم منطقه ۱۲ را فراهم کرد.
برخی بیماری ها و بیماران، در کشاکش کرونا، درد مضاعفی پیدا کرده اند. از جمله بیمار مبتلا به سیروز کبدی که بدلیل تنگدستی ، امکان درمان و رسیدگی به بیماری اش به تعویق افتاده بود اما با خدمت رسانی خادمان رضوی، کمک هزینه درمان بیماری اش به مبلغ ۲۰ میلیون ریال، پرداخت شد تا رسیدگی و درمان بیماری او به ثمر بنشیند.
تامین هزینه درمان یکی از سادات محروم منطقه ، که به بیماری کلیوی و قلبی مبتلا بود یکی دیگر از خدمات خادمیاران کانون سلامت بود. با تامین مبلغ ۵۲ میلیون ۵۰۰ هزار ریال ، کمک هزینه درمان او تامین شد تا علاوه بر رنج بیماری رنج محرومیت و تندستگی رنجورش نسازد.
مشارکت خادمیاران کانون های تخصصی سلامت برای تحقق خدمت در دارالشفای حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در منطقه ۱۲ تهران، زمینه امید و سلامت را به ارمغان آورد.
خدمتی که در زیر سایه و برکت نام امام مهربانی و با عنایت او محقق و ممکن شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  رسیدگی درمانی خادمیاران کانون سلامت منطقه ۱۲ تهران به  بیماران در دارالشفای امام مهربانی ها

مطلب پیشنهادی

دیدار خوبان در دهه کرامت / خانواده شهید خدابخشی و فنایی

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از خانواده های شهید سبزعلی خدابخشی‌‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *