رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی حقوقدانان بسیجیان و رضوی استان تهران

در جلسه روشنگری و بصیرتی انتخابات، صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران بر لزوم تبیین دستاوردهای گام اول انقلاب تایید کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، لیلا رضایی مسئول کانون حقوقی منطقه ۲۱ تهران گفت: در نشستی که با موضوع بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای گام اول انقلاب با هدف شرکت پرشور مردم در انتخابات مجلس برگزار شد بر لزوم تبیین این دستاوردها برای قشر جوان و نوجوان جامعه تاکید شد.

وی گفت: این نشست با سخنرانی صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت های رضوی استان تهران و با حضور دبیران انجمن های تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان تهران، مسئول کانون حقوقی خدمت رضوی استان تهران و مسئولان حقوقی دیگر مناطق تهران در راستای رزمایش تخصصی گروه های جهادی سازمان بسیج حقوقدانان تهران در سالن جلسات ساختمان توحید برگزار شد.

صفرعلی براتلو به گزیده ای از پیشرفت های ایران بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفت زنان بعد از انقلاب و حضور بانوان در عرصه های علمی و تحقیقاتی چشمگیر بوده است. چیزی که در جوامع پیشرفته از آن با افتخار یاد می کنند امروز در ایران قابل مشاهده است.

براتلو با تاکید بر لزوم‌جهاد تبیین برای جوانان و نوجوانان تصریح کرد: تبیین دست آوردهای انقلاب و بصیرت افزایی ما باید منجر به حرکت افزایی شود. انشاءالله با تلاش مضاعف همه عزیزان در این بازه زمانی، حضور حداکثری و پرشور آحاد ملت در عرصه انتخابات و پای صندوق های رای را شاهد باشیم تا ضمن جلب رضایت خداوند سبحان، بار دیگر مشتی محکم بردهان دشمنان و یاوه گویان بزنیم.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه خلیلی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی حقوقدانان بسیجیان و رضوی استان تهران

مطلب پیشنهادی

پیاده‌روی خانوادگی و غبارروبی مزار شهدا در اولین روز دهه کرامت

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت معصومه(س) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *