راه اندازی پویش جمع آوری و اهدای کتاب در هفته کتابخوانی

کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پویش جمع آوری کتاب و اهدای آن به مناطق محروم را راه اندازی کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران از علاقمندان به اهدای کتاب و خیرین حوزه فرهنگ درخواست می نماید، با مشارکت در پویش جمع آوری و اهدای کتاب که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و به منظور استفاده بهینه در مناطق کم برخوردار راه اندازی شده است، همکاری ویژه داشته باشند.
در این پویش با جمع آوری کتاب نسبت به تجهیز کتابخانه های مدارس، پرورشگاه ها، آسایشگاه ها، مساجد و سایر مراکز نیازمند کتاب، اقدام شده‌ و مشارکت کنندگان و خیرین با نذر کتاب و اهدای کتاب های خوانده شده می توانند این کانون را یاری نمایند و اتفاق خوبی را در راستای توسعه فرهنگ مطالعه در مناطق محروم رقم بزنند.
علاقه مندان جهت اطلاع از نحوه تحویل کتاب های اهدایی با رابطین کانون کتاب و کتابخوانی کانون های خدمت رضوی در مناطق و شهرستان های استان تهران تماس و یا مستقیما به شماره ۰۹۱۰۵۷۷۴۸۳۷ پیام ارسال کنند.
اعضای پویش در اسرع وقت با اهداکنندگان تماس گرفته و کتاب ها را جمع آوری خواهند کرد، لازم بذکر است که این کانون، در راستای تکریم و احترام به مخاطبین کم برخوردار و جامعه هدف، از تحویل گرفتن کتاب های کهنه، نامناسب و غیر قابل استفاده، جدا پرهیز دارد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  راه اندازی پویش جمع آوری و اهدای کتاب در هفته کتابخوانی

مطلب پیشنهادی

شهید جمهور/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ در شهرداری

خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت شهادت خادم الرضا(ع) در محوطه شهرداری منطقه۵ حاضر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *