راه اندازی میز خدمت مشاوره حقوقی خادمیاران‌ رضوی در نماز جمعه ورامین

در نماز جمعه شهرستان ورامین با حضور مسئولین کانون خدمت رضوی شهرستان، خادمیاران و دادستان شهرستان ورامین میز خدمت و مشاوره حقوقی راه اندازی شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران حقوقی شهرستان ورامین در ادامه خدمات رسانی خود به مردم ورامین، در نماز ‌جمعه دهم دی ماه نیز توانستند به نیابت از امام رضا(ع) به مشاوره های حقوقی خود ادامه دهند.

در نماز جمعه این هفته دادستان شهرستان در محل خدمت ارائه مشاوره حقوقی کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین در مصلی نماز جمعه حضور پیدا کرد و ضمن اظهار خوشنودی از زحمات خادمیاران حقوقی، تقدیر کرد.

همچنین سید یدالله حسینی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین گزارش مختصری از عملکرد و فعالیت های کانون خدمت رضوی ارائه داد.

شمس دادستان شهرستان در این نشست با تقدیر از خدمات صورت گرفته اظهار داشت: سرمایه گذاری در کارهای فرهنگی می تواند در کاهش وقوع جرم تاثیر گذار باشد و اقداماتی که توسط کانون خادم یاران رضوی شهرستان ورامین صورت گرفته یک حرکت رو به جلو در مسائل گوناگون معنوی و فرهنگی است

لازم به ذکر است خادمیاران حقوقی توانسته اند خدمات خوبی در زمینه مشاوره حقوقی به مردم این شهرستان دهند.
این مشاوره های صلواتی در دادگستری شهرستان، دادسرای عمومی و انقلاب، شورای حل اختلاف، مساجد و محل دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان هم انجام شده است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  راه اندازی میز خدمت مشاوره حقوقی خادمیاران‌ رضوی در نماز جمعه ورامین

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *