دیدار مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران با خادمیاران رضوی شهرستان شهریار

 صفرعلی براتلو مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران با خادمیاران رضوی شهرستان شهریار دیدارکردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،صفرعلی براتلو مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران به اتفاق حجت الاسلام سلامت بخش دبیر و مسئولان کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار روزجمعه ۲۹ اردیبهشت در اردوگاه فرهنگی شهیدمحمدمنتظری حضور یافتند و به مقام شامخ شهیدگمنام ادای احترام کردند.

باحضور دبیر و مسئولان کانون های تخصصی، عمومی و محله ای خدمت رضوی شهرستان شهریار، جلسه شورای مدیران به ریاست مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران تشکیل گردید.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) دراین جلسه حجت الاسلام علی سلامت بخش و مسئولان کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار گزارش عملکرد کانون های مربوطه را ارائه دادند.

مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه خادمیاران رضوی درعرصه های مختلف در جمع مسئولان کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریارگفت:

خداوند را شاکرم که توفیق حضوردرجمع خادمیاران رضوی شهرستان شهریاررا عنایت فرمود، خادمیاران رضوی شهرستان شهریار از نظرعملکرد و خدمت رسانی خالصانه به محرومان و نیازمندان سرآمد و در تراز استانی قراردارند، یقین دارم شما منتخب امام رضا(ع) در گره گشایی از مردم هستید و شما هم یقین داریدکه امام رضا(ع) می تواندمشکلات را حل کند و باید از این سرمایه ذی قیمت و عظیم اجتماعی حراست کرد، راز ماندگاری شهدا هم خدمت خالصانه است، می بینید که شهیدابراهیم هادی نیز به مددخدمت خالصانه محبوب قلوب مردم شده است، حضرت موسی(ع) از پروردگارپرسید خداوندا اگربنده بودی چکارمی کردی، خداوند به حضرت موسی(ع) فرمود: از مردم گره گشایی می کردم.

براتلو افزود: اگراخلاص داشته باشیم ماندگارمی شویم، یقینا همه شما با توسل و توکل دراین مسیرهستید و در مجموعه ای که بودجه نمی گیردبه مردم خدمت می کنید، حال این سوال مطرح می شود که چرا شما موفق هستید؟ چون دین خدارا یاری می کنید، این الگوباید تقویت شود و کانون خدمت رضوی شهرستان شهریار بهترین الگو برای سایراستان ها و شهرستان ها است، چون شما اراده کردید و توانستید، درشهرستان شهریار حتی یک نفرنبایدگرسنه سربه بالین بگذارد و درشهرستان شهریارفردی نباشدکه به زیارت امام رضا(ع) نرفته باشد، مبحث اشتغال و کارآفرینی و توانمندسازی افراد خیلی مهم است و ازاین طریق استعدادها باید شکوفا شوند.

وی گفت: دفاع از انقلاب و ولایت فقیه بایددرسرلوحه کارباشد، درمقابله باتهاجم فرهنگی توجه به دانش آموزان مدارس بسیاربا اهمیت است و به پشتوانه عظیم فرهنگی امام رضا(ع) بایدازسرمایه های اجتماعی حراست کرد.

مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران تآکیدکرد: من از هم اکنون به عنوان خادم افتخاری و یکی از اعضای کانون خدمت رضوی شهرستان شهریار هستم، این جمع خیلی نورانی، با اخلاص و فوق العاده هست، میدان خدمت محل آزمون ما است، بایدمراقبت کنیم تا فرصت ها از دست نروند.

براتلو در پایان مراسم همراه جمعی از خادمیاران رضوی درمعیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی، با نوای ای صفای قلب زارم و ذکرصلوات خاصه امام رضا(ع) درمنزل خانواده معظم شهید دفاع مقدس مجیدربیعی حضوریافت و از ایثارگری خانواده شهیدربیعی تجلیل و تکریم کرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران با خادمیاران رضوی شهرستان شهریار

مطلب پیشنهادی

حدیث‌نگاری رضوی در منطقه نوزده/ هدیه‌ای نفیس به عاشقان امام رضا (ع)

کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه نوزده در اقدامی خلاقانه و ابتکاری، اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *