دیدار صمیمانه خادمان امام مهربانی‌ها با خانواده معظم شهیدمدافع حرم علی آقابابایی

خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه هجده تهران با خانواده معظم بسیجی شهیدمدافع حرم علی آقابابایی از اهالی منطقه شادآباد منطقه هجده دیدار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با توجه به اعلام خبر شهادت بسیجی بااخلاص شهید علی آقابابایی از اهالی منطقه شادآباد منطقه هجده تهران در سوریه، به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه هجده، برنامه دیدار از خانواده شهید اجرا شد.

در این دیدار معنوی که با حضور سیدرضا منصوری پور مقدم جانشین کانون های خدمت رضوی منطقه هجده و نیز تعدادی از مسئولان کانون‌ها از جمله ایثار و شهادت، بانوان، مداحی و تبلیغ دینی همراه بود، خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی با ذکر مداحی و همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) از خانواده معظم شهید تجلیل کردند.

در ادامه، به توصیه و درخواست مادر معظم شهید علی آقابابایی، روضه حضرت ابوالفضل(ع) توسط مداح اهل بیت کانون خوانده شد و مراسم معنوی پرچم گردانی انجام شد.

شهید علی آقابابایی در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولگری مجاور سفارت ایران در روز ۱۳ فروردین مصادف با ۲۱ رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

از این شهید سرافراز، سه فرزند (۲ پسر و  یک دختر) به یادگار مانده و گفته می‌شود شهید آقابابایی وصیت کرده است که در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

انتهای پیام / خبرنگار مهدی کریمی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار صمیمانه خادمان امام مهربانی‌ها با خانواده معظم شهیدمدافع حرم علی آقابابایی

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *