دیدار خادمیاران منطقه ۱۴ تهران با خانواده شهید حسین رضایی

خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ تهران، با خانواده شهید مدافع حرم، شهید حسین رضایی دیدار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ همزمان با چهارشنبه امام رضایی و در معیت پرچم های متبرک حرمین حضرت عباس(ع)، امام رضا(ع) و حضرت زینب(س) با حضور در بیت شهید حسین رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، هدایا متبرک حرم مطهر رضوی را به خانواده این شهید والامقام اهدا کردند.
پاسدار شهید سردار حسین رضایی در ۱۳۴۹ دیده به جهان گشود. او جوانی با ایمان و سرشار از عشق به ارزش‌های الهی و اسلامی بود. بسیار به نماز اهمیت می‌داد. عاشق و مطیع رهبر خویش بود و در مسائل سیاسی بیانات رهبرش را معیار و ملاک عمل و حرف خویش قرار می‌داد. قلبی مهربان داشت و همواره خنده از لبانش جاری بود. بسیار شوخ‌طبع بود و اجتماعی و هرگز گوشه‌گیری را انتخاب نکرد. تعصب و غیرت از ویژگی‌های روحی و اخلاقی این شهید بود و به همسر و خانواده‌اش بسیار احترام می‌کرد.
سردار حسین رضایی برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) راهی سوریه شد و سرانجام در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت که آرزوی دیرینه‌اش بود رسید.
در این مراسم ها پس از مداحی و عرض ارادت خدمت علی بن موسی الرضا(ع) از خانواده شهید با اهدا تبرکات رضوی، تمثال شهید سلیمانی و قطعه فرش متبرک حرم تقدیر شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران منطقه ۱۴ تهران با خانواده شهید حسین رضایی

مطلب پیشنهادی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون‌های خدمت رضوی و آموزش و پرورش منطقه ۱۴

تفاهم نامه همکاری کانون های خدمت رضوی یا آموزش و پرورش در راستای برگزاری مراسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *