دیدار خادمیاران منطقه ۱۴ تهران با جانبازان آسایشگاه صدر

جمعی از خادمیاران منطقه ۱۴ تهران، با حضور در آسایشگاه صدر، با جانبازان اعصاب و روان این مرکز درمانی ملاقات کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با آغاز ماه شعبان و در آستانه سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به نام روز جانباز نامگذاری شده است، خادمیاران کانون ایثار و شهادت دارالمومنین تهران با همراهی خادمیاران کانون عمومی و وقف و نذر منطقه و گروه جهادی یازهرا در معیت پرچم های متبرک حرمین امام رضا(ع)، امام حسین(ع)، حضرت قمربنی هاشم(ع)، حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) با جانبازان آسایشگاه صدر تهران ملاقات و با اهدای شاخه گل نرگس روز جانباز را به آنان تبریک گفتند.
در این دیدار با اهدای شاخه گل نرگس و نمک و نبات متبرک رضوی از تلاش ها و زحمات کارکنان و مسئولان بیمارستان نیز تقدیر و تشکر کردند.
جانبازان این آسایشگاه اعصاب و روان که از طرق مختلف بمباران شیمیایی، موج گرفتگی، ترکش به برخی نقاط بدن و … دچاره عارضه های اعصاب و روان شدند، با روی خوش و مهربانی خاصی پذیرای خادمیاران بودند.
این بیمارستان وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد و در سال ۱۳۷۸ از بیمارستان نور افشار به مکان فعلی با مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در بزرگراه شهید آیت اله صدر انتقال یافت.
این بیمارستان به عنوان بیمارستان روانپزشکی حاد، وظیفه ارائه خدمات درمانی مطلوب را به خانواده معظم شهدا، جانبازان گرانقدر و ایثارگران معزز و عموم مردم جامعه را به عهده دارد.
در پایان این دیدار صمیمی و شاد خادمیاران رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) دل های جانبازان و کادر درمان را راهی صحن و سرای رضوی کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران منطقه ۱۴ تهران با جانبازان آسایشگاه صدر

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *