دیدار خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران با خانواده شهدا

خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران با خانواده چند تن از شهیدان دیدار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی با خانواده شهیدان اسماعیل شهابی،حسین آزمایش و مصطفی حقیقی دیدار کردند .

در این دیدار که به همت کانون ایثار و شهادت و با حضور مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۰ و جمعی از خادمیاران این منطقه در معیت پرچم متبرک رضوی و با قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) انجام شد، رییس کلانتری ۱۰۸ نواب از مجاهدت های شهیدان، صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

درادامه این دیدار خانواده های معظم شهدا پس از بیان خاطراتی از شهدا، از خادمیاران حضرت امام رضا (ع) که در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می دارند، قدردانی کردند.

قابل ذکر است مدیحه سرایی و ذکر مناقب ائمه(ع)، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه های دیدار صمیمانه خدام رضوی با خانواده های معظم شهدا بود.

در این دیدار علاوه بر خادمین حرم حضرت رضا (ع)، شهردار محترم ناحیه ۳ منطقه ۱۰ تهران ، بسیجیان حوزه ۲۲۷ آل طه ، رییس کلانتری ۱۰۸ نواب نیز حضور داشتند .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران با خانواده شهدا

مطلب پیشنهادی

روضه‌های خانگی میهمان شهدا/ دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهید جعفرعلی گروسی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در مراسم روضه خانگی میهمان شهدای باغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *