دیدار خادمیاران رضوی منطقه ۹تهران با خانواده شهیدان صادقی

خادمیاران رضوی منطقه ۹تهران باحضور در منزل شهیدان صادقی از مقام شامخ شهیدان  تجلیل کردند.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۹تهران در دیدار با خانواده برادران شهید علی اکبرو علی اصغر صادقی از مقام شامخ این شهدای والامقام تجلیل کردند.
در این دیدارصمیمانه که به همت مسئول کانون ایثار و شهادت و مسئول کانون عمومی و جمعی از خادمیاران رضوی منطقه ۹ انجام شد،ضمن گفتگو با خانواده شهیدان صادقی مادحین اهل بیت (ع) با مدحیه سرائی و نوحه خوانی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) فضای مجلس را با عطر حضور پرچم حرم رضوی عطر آگین کرده و حال و هوای امام رضایی در بین حضار ایجادکردند.
قابل ذکر است که خانواده شهیدان صادقی با تقدیم ۲ شهید گلگون کفن در راه دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ،از سرمایه ها و اندوخته های معنوی و افتخارات منطقه ۹ تهران به شمار می روند و همواره میزبان اقشار مختلف مردم انقلابی منطقه و مسئولین بوده اند و رهبر معظم انقلاب و همچنین مسئولان کشوری بارها از این خانواده شهید بازدیدبعمل آورده و مورد عنایت خود قرار داده اند .
[  ] شهید علی اکبر صادقی که در تاریخ۱۳۴۱/۱/۱۴ در یک خانواده مذهبی  دیده  به جهان گشود ،در سن ۲۶ سالگی در سمت پیک لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۱۳۶۷/۳/۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همچنین شهید علی اصغر صادقی دیگر فرزند این خانواده که در تاریخ ۱۳۴۵/۸/۹  متولد شده ،در دوران دفاع مقدس پس از عضویت در سپاه پاسداران و اعزام به مناطق عملیاتی در سمت فرمانده تیپ یکم ثارالله لشگر سیدالشهداء (ع)در ن ۲۱سالگی در تاریخ ۱۳۶۶/۱۰/۲۵  دعوت معبود را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت رسید، پیکر مطهراین شهیدان گرانقدر درقطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهر(س) در شماره ۷ و ۸ تدفین ودر کناردیگر همرزمان شهید خوددر آرامگاه ابدیشان  آرمیده اند . روحشان شاد و یادشان گرامی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی منطقه ۹تهران با خانواده شهیدان صادقی

مطلب پیشنهادی

جلسه آموزشی ویژگی های خادم تراز در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع)

در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع)، جلسه‌ای با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *