دیدار خادمیاران رضوی منطقه ۱۳ با خانواده شهید منوچهر عماری اللهیاری

جمعی ازخادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۳ در دهه اول فاطمیه با خانواده شهید منوچهر عماری اللهیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۳ تهران در روز پنج شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ مقارن با دهه اول فاطمیه جمعی از خادمیاران رضوی منطقه ۱۳ تهران به همراه آقای مجتبی فتحی معاون شهرداری منطقه ۱۳ خدمت خانواده شهید والامقام عماری اللهیاری رسیده و از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده های شهدا تجلیل کردند.
در این دیدار که با قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام همراه بود مادر شهید منوچهر عماری اللهیاری ضمن خیرمقدم به حاضرین، به مرور بخشی از خاطرات شهید پرداخته و از حضور میهمانان تشکر کردند‌.
شایان ذکر است شهید منوچهر عماری اللهیاری که به ذبیح الله هم مشهور است در یکم اسفند ۱۳۴۱، در تهران چشم به جهان گشود و در نوجوانی به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و ششم دی ماه ۱۳۶۵ بر اثر انفجار مهمات در تهران به شهادت نائل آمد. مزار این شهید بزرگوار در بهشت زهرای تهران قرار دارد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی منطقه ۱۳ با خانواده شهید منوچهر عماری اللهیاری

مطلب پیشنهادی

حضور معنوی خادمیاران در اداره آموزش و پرورش منطقه نوزده تهران

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حضور در اداره آموزش و پرورش این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *