دیدار خادمیاران رضوی شهریار با خانواده شهیدان سید داود و سید محمدالیاسی

خادمیاران رضوی در راستای تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، به دیدارخانواده معظم شهیدان دفاع مقدس سید داود و سید محمدالیاسی واقع در روستای شفیع آباد وحیدیه شهرستان شهریار رفتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا ‌جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار خانواده معظم شهیدان الیاسی رفتند.
پدر شهیدان با روایت خاطراتی از فرزندانش، گفت: خواب بودم، پسرم داوود ساک خریده بود و به خانه آمد، ساک را پشت پنجره می چرخاند و به من گفت که پدر این ساک را بشناس، روزی برایت می آورند.
وی ادامه داد: طی نامه ای خبر آوردند که داوود زخمی شده، اما می دانستم که ایشان شهید شده است.
پدر این شهیدان افزود: خواب دیدم، امام خمینی (ره) کتابی در دست در گوشه ای از اتاق نشسته بود و چند نفر از سادات دورش حلقه زده اند. بعد از سلام به آقا،گفتم آقا، چرا ناراحت هستید؟ چند روز بعد از دیدن این خواب ،خبر شهادت داوود را آوردند.
وی بیان داشت: در خوابی که گواهی شهادت محمد را می داد، دیدم پسرم داوود با لباسی سفید روی پله حیاط ایستاده، گفتم چرا سفید پوشیدی؟ گفت : پدر ما، در بهترین جا هستیم. از خواب بیدار شدم و با خودم گفتم، خدایا خودت مراقب محمد باش. چند روز بعد از دیدن این خواب هم خبر شهادت محمد رادادند. مدتی بعداز مراسمات تدفین و ترحیم شهدا، دوباره خواب امام خمینی(ره) را دیدم، ولی با این تفاوت که خوشحال و شاد بودند.

در ادامه‌ خادمیاران، لباس های شهدا را زیارت کردند. سپس پدر معظم شهیدان الیاسی به خادمیاران رضوی هدیه متبرک سادات را اهداء نمودند.
شهیددفاع مقدس سید داود الیاسی متولد سال۱۳۴۷ است که اول بهمن ۱۳۶۴ در منطقه فاو در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای روستای شفیع آباد وحیدیه شهرستان شهریار دفن شده است.
شهیددفاع مقدس سیدمحمد الیاسی متولد سال ۱۳۴۹ در ۲۰ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزارشهدای روستای شفیع آباد وحیدیه شهرستان شهریار قرار دارد.
گفتنی است، مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهیدان والامقام الیاسی بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی شهریار با خانواده شهیدان سید داود و سید محمدالیاسی

مطلب پیشنهادی

کودکان کار میهمان سفره کریم اهل بیت(ع)/خادمیاران رضوی منطقه۵ شادی را به کودکان هدیه دادند

خادمیاران رضوی به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی برای کوکان کار تدارک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *