دیدار خادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهید مدافع حرم لشکرفاطمیون

خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید مدافع حرم لشکرفاطمیون سیدحسین حسینی در باغستان شهرستان شهریار دیدار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار و در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع حرم درباغستان شهرستان شهریار اجرا شد.
خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار خانواده معظم شهیدمدافع حرم رفتند و مورد استقبال خانواده شهید قرار گرفتند.
مادرشهیدمدافع حرم ضمن خوش آمد گویی به ورود پرچم متبرک آقا امام رضا(ع) و خادمیاران رضوی گفت:« افتخار می کنم فرزندم در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید. از پیکرشان فقط یک دست و یک پا را آوردند، مانند مولایش حضرت ابوالفضل العباس(ع) بدنش عربآ عربا شده بود، پسرم حاجت می دهد و خدارا شکر می کنم هرکسی که به مزار پسرم رفته حاجت خود را گرفته است. خیلی باغیرت و با ایمان بود، نیت کرده بود که شش بار به سوریه برود بعداز بار پنجم مشرف شدند به زیارت امام رضا (ع) گویا می دانستند که آخرین سفرشان به سوریه خواهدبود که خدمت آقا رفتند و امضای شهادتش را از امام رضا(ع)گرفتند.
پسرم وابستگی به تعلقات دنیوی نداشتند و می گفتند این دنیا به هیچ نمی ارزد، نمی دانم  چه شد که تصمیم گرفت به سوریه برود، نمی دانم خواب دید،نمی دانم…، خواب دیدم لباس قرمز برتن دارد و صورتش نورانی است و خیلی خوشحال و شاد است.》
مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم این شهید بود.
گفتنی است، شهید مدافع حرم سیدحسین حسینی در تاریخ هفدهم مرداد سال ۱۳۹۶ درمنطقه تدمر سوریه در مبارزه برعلیه داعش به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزارشهدای آستان مقدس امامزاده سلطان مطهر(ع) شهربومهن واقع در شمالغرب استان تهران به خاک سپرده شده است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهید مدافع حرم لشکرفاطمیون

مطلب پیشنهادی

برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با ارائه خدمات روانشناسی نقشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *