دیدار خادمیاران رضوی شهرری با جانباز سرافراز دفاع مقدس

مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان ری از ادای احترام به جانباز سرافراز و برادر شهید خان محمدی خبر داد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، شکرالله حافظی با بیان این خبر گفت: خادمیاران خدمت رضوی کانون ایثار و شهادت با هدف تکریم مقام جانبازان سرافراز دفاع مقدس به دیدار جانباز علیرضا خان محمدی رفتند و با اهداء هدایای متبرک رضوی از صبر و استقامت وی تجلیل کردند.

حافظی با اشاره به اینکه سلسله دیدارهای خادمیاران با خانواده معظم شهدا و جانبازان ، از برنامه های اولویت دار کانون ایثار و شهادت است، افزود: دیدار و دلجویی با خانواده معظم شهدا و به ویژه جانبازان به عنوان یادگاران دفاع مقدس کمترین اقدامی است که برای تکریم آنها می توانیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه منزل شهدا و جانبازان دارای فضای معنوی خاصی است و حضور در این بیت های نورانی دارای برکات فراوانی است، ادامه داد: این دیدارها با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا و رهبر انقلاب اسلامی انجام می شود و ترویج سیره عملی شهدا به نوعی حرکت در مسیر رزمندگان اسلام است.

مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرری یادآور شد: حاج علیرضا خان محمدی علاوه بر اینکه از جانبازان سرافراز میهنمان هستند و در کربلای ۵ جانباز شدند، برادر شهید محمدرضا خان محمدی نیز به شمار می آیند و شهید معزز در سال ۱۳۶۰ در محل کرخه نور به فیض شهادت نائل آمد.

این دیدار با حضور تعدادی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرری و با همراهی و مشارکت گروه جهادی و فرهنگی فرهنگسرای رضوان بهشت الزهرا(س) انجام شد.

انتهای پیام ٫ خبرنگار محبوبه شاملو جانی بیگ

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران رضوی شهرری با جانباز سرافراز دفاع مقدس

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *