دیدار با خانواده شهید میرمحمدعلی در شهرقدس

محفل معنوی دیدار با خانواده شهید سیدرضا میرمحمدعلی با همکاری کانون ایثار و شهادت و هیئت روضه الشهدا شهرقدس در معیت پرچم متبرک رضوی برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، یادمان سالگرد شهادت شهید سیدرضا میرمحمد علی با همکاری هیئت روضه‌الشهدا و کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت شهرقدس در پنجشنبه شهدایی در بیت این شهید والامقام برگزار شد.

این مراسم در معیت پرچم متبرک رضوی و با قرائت آیات کلام وحی و دعا، روضه‌خوانی، مداحی خادمیار رضوی و صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه بود.

جلسه ابتدا با قرائت آیاتی از کلام وحی و زیارت عاشورا آغاز و در ادامه با بیان مطلبی درباره زندگی، نحوه و محل شهادت آن شهید عزیز ادامه پیدا ‌کرد.

شهید سید رضا میرمحمد علی در هفتم تیر ۱۳۰۹، در بخش کن تهران دیده به جهان گشود و در کنار پدری کشاورز و مادری با سواد قرآنی پرورش یافت و در سال ۱۳۳۳ ازدواج کرد و صاحب هفت پسر و یک دختر شد.

شهید میرمحمدعلی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در بیستم شهریور ۱۳۶۱، با سمت نیروی واحد تدارکات در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و گلزارش در شهرقدس قرار دارد.

در ادامه برنامه‌ اجراهایی نظیر سرود خوانی، دکلمه با محوریت دهه ولایت و غدیر، سخنرانی و روایتگری با مشارکت نوجوانان برگزار شد.

حجت الاسلام فرد جهان سخنران این مراسم به مناسبت ولادت امام موسی‌ابن جعفر(ع) مباحثی مطرح کرد و زینت بخش این محفل عرض توسل به محضر اهلبیت(ع) در معیت پرچم نورانی بارگاه رضوی بود.

در پایان با اهدای بسته‌های تبرکی و تقدیم تابلو حرم مطهر رضوی از طرف کانون‌های خدمت رضوی به فرزند شهید بزرگوار از مقام این شهید سادات آیین تکریم و تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار با خانواده شهید میرمحمدعلی در شهرقدس

مطلب پیشنهادی

خادمیاران رضوی منطقه نوزده، منادیان عشق و ارادت در قلب پایتخت

دیروز، خیابان‌های تهران غرق در عطر و بوی رضوی و شور و شوق وصف‌ناپذیری بود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *