دیدار با خانواده شهید دفاع مقدس جاوید الاثر محمد حسین عیسوند توسط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

جمعی از خادمیاران رضوی اسلامشهر به دیدار با خانواده شهید دفاع مقدس جاوید الاثر محمد حسین عیسوند در چهارشنبه‌ امام رضایی شتافتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و چهارشنبه امام رضایی توسط کانون ایثار و شهادت و‌ کانون محله ای شهرک انبیا با خانواده شهید محمد حسن عیسوند دیدار و از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مصطفی مینایی مسئول کانون محله ای شهرک انبیا خاطر نشان کرد: سخنانی که در باره شهید بزرگوار شنیدیم این بوده که هیچوقت نماز اول وقت ایشان به تأخیر انداخته نمی شد.


بنا به گفته خواهر شهید بزرگوار: این شهید عزیز در سال ۱۳۳۵ در شهرستان الیگودرز بدنیا آمد و تا ششم ابتدایی به تحصیل ادامه داد و چون به جوشکاری علاقه داشت در این حرفه مشغول به کار شد. در زمان انقلاب همیشه در راهپیمایی ها و تظاهرات علیه رژیم طاغوت شرکت می‌کرد و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب و در اوائل جنگ از سوی بسیج به جبهه های دفاع مقدس اعزام شد و در تاریخ ۱۳۵۹/۰۸/۲۸ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل آمد. خواهر شهید می گوید هر زمانی که شهید گمنام وارد خاک ایران می‌شود به جای مادرم گریه می کنم.
پدر و مادر شهید عنوان کردند که پسرم دوست نداشت پیکرش پیدا شود و ۴۲ سال است که پیکر مطهر این شهید پیدا نشده و در منطقه مهران باقی مانده است.
در پایان دیدار هدایایی به رسم یادبود شامل نمک و نبات تبرکی آستان قدس رضوی و قاب فرش حرم مطهر امام رضا (ع) تقدیم خانواده معزز شهید عیسوند شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار با خانواده شهید دفاع مقدس جاوید الاثر محمد حسین عیسوند توسط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

مطلب پیشنهادی

شمیم عطر حریم رضوی در هنرستان دخترانه خدیجه کبری(س)

به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۸ در هنرستان دخترانه حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *