دیدار با خانواده شهید بسیجی و نوجوان در شهرستان رباط کریم

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان رباط کریم، در روز چهارشنبه امام رضایی و همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با خانواده شهید مرتضی ترکاشوند دیدار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رباط کریم در روز منتسب به امام مهربانی‌ها، به دیدار خانواده شهید مرتضی ترکاشوند مشرف شدند که لوح تقدیر و کاشی متبرک حرم مطهر رضوی را به والدین گرامی این شهید والامقام اهدا کردند.

شهید مرتضی ترکاشوند متولد ۱۳۴۷ در خیابان افسریه تهران است که به صورت بسیجی داوطلب به جبهه های نبرد شتافت. شهید ترکاشوند در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت خمپاره به شدت مصدوم شد و به دلیل آسیب‌های جنگی، پزشک متخصص توصیه کرد که او را به شهری کم جمعیت و آرام انتقال دهند.

شهید مرتضی ترکاشوند بعد از مدتی بر اثر جراحات فراوان در ۱۳۶۵/۱۱/۱۲ یعنی زمانی که تنها ۱۸ سال داشت، به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای امامزاده عمادالدین علیه السلام نزدیک محل زندگیشان با حضور پر شکوه مردم شهر به منزل ابدی رهسپار شد.

کانون‌های ایثار و شهادت، وقف و نذر، هنر و محصولات فرهنگی، خبر و فضای مجازی و رابط شهرستان جزو شرکت کنندگان در این دیدار بودند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار با خانواده شهید بسیجی و نوجوان در شهرستان رباط کریم

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *