دیدار با خانواده جانباز سرافراز مرحوم محمد جواد صفری

خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در آستانه چهلمین روز درگذشت با خانواده جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس محمد جواد صفری دیدار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون ایثار و شهادت به همراه جمعی از خادمیاران و مسئولان کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی با خانواده جانباز سرافراز دفاع مقدس مرحوم محمد جواد صفری دیدار و از این خانواده معظم تجلیل کردند.

جانباز سرافراز در دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری مایه فخر و افتخار شد و پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی ارائه کرد و سر انجام در ۸ اردیبهشت امسال پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از اثرات شیمیایی دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

وی خادم آستان مقدس امام حسین(ع)، خادم افتخاری حرم کریمه اهل بیت (س) و موسس موکب احباب الرضا(ع) بود و در ۱۰ کیلومتری کربلا هر ساله افتخار خادمی زائران اربعین را داشت.

همسر این جانباز در بیان خاطراتی از وی گفت: ایشان همرزم شهید مهدی زین الدین و برادر شهید مهدی صفری بود، در زمان جنگ در عملیات خیبر و جزیره مجنون چندین بار مجروح شد.

وی اظهار داشت: پارسال با اوضاع نامساعد جسمی و مسئولیت برپایی موکب راهی کربلا شد که بعد از چند روز با شرایط خیلی بد به کشور بازگشت.

بعد از مراسم نوحه خوانی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغی و تمسک جستن خانواده این جانباز از پرچم متبرک همسر مرحوم صفری خاطر نشان کرد : ایشان در روزهای آخر خیلی دلتنگ زیارت امام رضا علیه السلام بود و حضور خادمیاران و پرچم متبرک رضوی را مهربانی شمس الشموس به این جانباز فقید دانست.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار با خانواده جانباز سرافراز مرحوم محمد جواد صفری

مطلب پیشنهادی

دیدار مسئولان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری با امام جمعه شهرری در آستانه دهه کرامت

مسئولان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری به منظور ارائه اهم فعالیت های انجام شده در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *