دیدارخادمین رضوی با خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس شهرستان شهریار

جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان شهریار با حضور در منزل خانواده های شهیدان حق پور و قربانی از ایثارگری این عزیزان تجلیل کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی بیست و نهم دی روز چهارشنبه امام رضایی، در دیداربا خانواده های معظم شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، شهید محمدعیسی حق پور و شهید وحید قربانی از ایثارگری های آنان تجلیل بعمل آوردند.
در این دیدار که به همت کانون ایثار و شهادت و با حضور حجت الاسلام علی سلامت بخش مسئول کانون های خدمت رضوی و جمعی از خادمیاران شهرستان شهریار در معیت پرچم متبرک رضوی و با قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) انجام شد، حجت الاسلام علی سلامت بخش مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار طی بیاناتی، از مجاهدت های شهیدان، صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.
درادامه این دیدار خانواده های معظم شهدا پس از بیان خاطراتی از شهدا، از خادمین حضرت امام رضا (ع) که در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می دارند، قدردانی بعمل آوردند.
قابل ذکر است مدیحه سرایی و ذکر مناقب ائمه معصومین علیها السلام، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه های دیدار صمیمانه خدام رضوی با خانواده های معظم شهدا بود.
شهید دوران دفاع مقدس محمد عیسی حق پور متولد سال ۱۳۴۶ درتاریخ ۱۳۶۴/۱۲/۰۲ در منطقه فاو در عملیات والفجر۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و تربت مطهر این شهید والامقام  واقع در گلزار شهدای بهشت رضوان شهرستان شهریار است.
شهید وحید قربانی که متولد ۱۳۴۷ در دوران جنگ تحمیلی و در راه دفاع از ارزشهای نظام و دست آوردهای انقلاب و حراست از سرزمین مقدس ایران اسلامی در تاریخ  ۱۳۶۶/۰۴/۱۶ درمنطقه ماووت عراق  دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید گرانقدر در قطعه ۲۹ گلزارشهدای بهشت زهرا(س) تهران در کنار دیگر همرزمان شهید

آرام گرفته است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدارخادمین رضوی با خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس شهرستان شهریار

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *