دورهای کارآفرینی و اشتغال به صورت مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود

کارگاه‌های آموزشی خیاطی، قالی بافی، گلدوزی و آموزش تهیه غذاها با هدف مهارت آموزی و درآمد زایی به صورت کاملا رایگان و حضوری توسط خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران در پایگاه شهید روستایی کن راه اندازی می‌شود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ در ارتباط با آغاز ثبت‌نام دوره‌های جدید کارآفرینی و اشتغال اظهار کرد: زیر سایه امام رضا علیه السلام، با توجه به استقبال بی‌نظیر هنرجویان بعد از اتمام دوره‌های قبلی در سطح مقدماتی و پیشرفته، هماهنگی‌های لازم جهت اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای جهت اشتغال و گرفتن وام خود اشتغالی انجام و دوره‌های جدید و متنوعی برای هنرآموزان در نظر گرفته شد.
وی در ارتباط با هدف برگزاری این دوره‌ها خاطر نشان کرد: بعد از اتمام دوره عروسک سازی در دوره قبل نمایشگاه سه روزه ای برای ارائه و فروش تولیدات هنرجویان فعال برپا شد و همچنین در ایام اربعین توسط کارآموزان حدود ۴۰۰ عروسک آماده و به دختران زیر ده سال که در پیاده‌روی شرکت کرده بودند اهدا شد.
مقدم در ادامه به جزئیات دوره‌ها پرداخت و گفت: ۴ دوره آموزشی مجزا به صورت حضوری و کاملا رایگان در محل کانون عمومی خدمت رضوی شهید روستای محله کن برگزار می‌شود. کارگاه قالی بافی در سطح مبتدی و پیشرفته یکشنبه و سه شنبه ها از ١۵:٣٠ الی ۱٧ ، کارگاه گلدوزی برای اولین بار شنبه‌ها از ساعت ۱۴ الی ۱۵:٣٠، کارگاه خیاطی روزهای شنبه از ساعت ۱۵:۳۰الی ۱۷:۳۰و دوره آموزش هیجان انگیز تهیه غذاهای انگشتی و لقمه ای با هدف استفاده شخصی هنرجویان در مهمانی‌ها و فروش محصولات تولیدی از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ چهارشنبه ها از پنجم آذرماه دایر می‌شود.
شایان ذکر است جهت ثبت‌نام در دوره‌ها کافی است (نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، نام دوره ) را در پیام رسان‌های ایتا و بله به شماره ۰۹۱۲۵۰۹۱۰۴۱ ارسال کنید.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دورهای کارآفرینی و اشتغال به صورت مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود

مطلب پیشنهادی

گزارش تصویری: حضور کاروان زیر سایه خورشید در یاورشهر منطقه ۵ تهران

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت ده کرامت تدارک جشنی با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *