دهه فجر انقلاب اسلامی/اجرای برنامه مناسبتی توسط خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران

با همت کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران. گروه سرود دختران رضوان همزمان‌با آغاز ایام پیروزی انقلاب اسلامی به اجرای سرود پرداختند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سیدحمید متبحری مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۱۴ اعلام‌کرد: گروه سرود دختران رضوان به مناسبت آغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سرود نسل آرمانی را در مقبره شهدای پارک زیتون و در حضور سردار محمداسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی و خانواده شهید دانش‌آموز غلامرضا مجیدی آهویی اجرا کردند.

وی گفت: کانون قرآن منطقه دارالمومنین‌ تهران این گروه سرود را در سال ۱۴٠۲ راه‌اندازی کرد. البته هدف از گرد هم‌آوردن دختران منطقه، به‌ویژه نوجوانان، آموزش و ارائه خدمات فرهنگی و جذب آن‌ها بود که در ادامه با تشکیل گروه سرود دختران رضوان دامنه فعالیت‌‌های آن گسترش یافت.

مسئول کانون قرآن‌ خدمت رضوی منطقه ۱۴ افزود: گروه سرود رضوان از بدو راه‌اندازی در برنامه‌های گوناگون کانون‌‌های خدمت رضوی منطقه حضور یافته و با توجه به مناست‌ها به اجرای سرود و پیرامید پرداخته است.

وی در ادامه اظهارداشت: این‌ گروه ۷۲ نفره در رده سنی ۳ تا ۱۲ سال چند روز پیش از هر مراسم در مسجد میثم، که از ابتدا پذیرای این عزیزان بوده، سرود خود را تمرین می‌کنند.

متبحری تصریح‌کرد: گروه رضوان تاکنون در اماکن و به مناسبت‌های گوناگون به اجرای سرود پرداخته که از میان آن‌ها می‌توان به اجرا در مقبره‌ شهدای منطقه، یادواره‌های شهدا، اعیاد ملی و مذهبی، اماکن‌ عمومی، مساجد، هیئات و منازل خانواده معظم‌ شهدا اشاره کرد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دهه فجر انقلاب اسلامی/اجرای برنامه مناسبتی توسط خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *