دفتر کانون خادمیاران رضوی منطقه ۱۹ تهران افتتاح شد

آیین افتتاح دفتر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران با کمک خیرین و خادمیاران منطقه در چهارشنبه‌ای امام رضایی افتتاح شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در چهارشنبه امام رضایی منطقه ۱۹ تهران، دفتر کانون خدمت رضوی برای خادمیاران منطقه افتتاح شد.
مراسم افتتاحیه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و به همراه پرچم متبرک رضوی و مدیحه سرایی آغاز شد.

مهدی عربی مسوول کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران در مراسم افتتاحیه این دفتر که طی مراسمی باحضور مسؤلین و رابطین کانون های منطقه همراه بود اظهار داشت: این منطقه تاکنون فاقد دفتر متمرکز بود و این مشکل باعث شده بود برای نظارت بر عملکرد خادمیاران و انجام فعالیت های جاری حوزه خادمیاران تمرکز لازم وجود نداشته باشد.
وی در ادامه افزود: این خلا هرگز باعث اجرای شرح وظایف و مسولیت های محوله از سوی ستاد تهران برای این منطقه بانیت خیری که عزیزان خادمیار داشتند بوجود نیاورده بود و تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به مشتاقان آن حضرت با جدیت دنبال میشد.
عربی افزود: در همین راستا سعی شد جلسات با مسولین و خادمیاران در مساجد و کانون های فرهنگی برگزار شود تا طبق برنامه های محوله بتوانیم خدمت رسانی به نیازمندان منطقه را به نحو شایسته برگزار کنیم.
مقرر شد، پس از افتتاح دفتر مزبور هرهفته عصر چهارشنبه جلسات منظم با حضور مسولین کانون ها برگزار شود و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات بهتر صورت پذیرد.
این محل به همت یکی از خیرین و خادمیاران رضوی فراهم شده که مکانی مناسب به منظور انجام فعالیت های خادمیاران منطقه ۱۹ اختصاص داده شد.
لازم به ذکر است که این دفتر به صورت موقت بوده و تلاش کانون براین است که دفتر مناسبی را به صورت دائمی در اختیار بگیرد.
در پایان پس از ارائه گزارش خدمات انجام شده توسط مسوول منطقه کلید دفتر کانون خادمیاران به صورت نمادین واقع در شهرک شریعتی خیابان مهران پلاک ۹۲به آقای مهدی عربی توسط خیر و بانی مربوطه تقدیم شد .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دفتر کانون خادمیاران رضوی منطقه ۱۹ تهران افتتاح شد

مطلب پیشنهادی

شور و شوق وصف ناپذیر در تکیه اعظم مکتب العباس (ع) با حضور خادمیاران

تکیه اعظم مکتب العباس (ع)، از بزرگترین و مشهورترین تکایای آذری زبان ها در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *