دشمن از روح، سنگ قبر و زائر حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد

امام جمعه شهر پرند در مراسم یادبود شهدای عملیات کربلای پنج شهرستان قدس گفت: دشمن از روح، سنگ قبر و زائر شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد و در نگاه زینبی و عاشورایی اباعبدالله(ع) بن بست و در جبهه حق شکست وجود ندارد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم یادبود شهدای عملیات کربلای پنج شهرستان قدس و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در معیت پرچم رضوی و ذکر صلوات خاصه امام رضا علیه السلام با حضور خانواده معظم شهدا، جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، خادمیاران رضوی و مسوولان شهری در حسینیه سیدالشهدا معراج شهدای شهرقدس برگزار شد.

حجت الاسلام کاظمی امام جمعه شهر پرند در سخنرانی این مراسم اظهار کرد: حضور در میدان‌های نبرد یکی از موضوعات مهم است و نسل امروز حق دارد بداند که چرا مقابل صهیونیسم ایستاده‌ایم و علت حضور میدانی حاج قاسم در سوریه چه بوده است.

وی گفت: شهدا با خداوند ارتباط برقرار کردند و در جنگ تحمیلی پیروز شدند اما برخی افراد به تغییر سبک زندگی روی آوردند تا بازخورد خروجی زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار دهند و سعی بر تغییر باورهای مردم و مایوس کردن آنها دارند.

امام جمعه پرند با بیان اینکه مردم پای کار انقلاب هستند و به فرمایش رهبری به قله نزدیک هستیم افزود: رویش‌های گام دوم انقلاب اسلامی ره به جایی بردند که به پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف دست یافتیم و زمانی که به قله نزدیک می‌شویم کسانی که دنبال زیرسوال بردن انقلاب اسلامی هستند کارشان تمام است.

وی ادامه داد: نگاه و جبهه مقاومت به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی است و نسل امروز بداند که این نگاه مکتبی اسلامی ناب محمدی است و خیلی‌ها هنوز در خواب هستند.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به اینکه ما در سوریه ایدئولوژی اسلام ناب را دنبال می‌کردیم و حضور داشتیم و از کسی ترس نداریم گفت: انقلاب اسلامی اگر امروز به این نقطه رسیده و نسل امروز میخواهد آگاهی داشته باشد مقالات تحقیقاتی که از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کار شده را مطالعه کنند و رسیدن این پرچم به واسطه ایستادگی در نظام است و کسیکه خود را به خواب زده باشد صدای امام را هم نخواهد شنید.

وی تاکید کرد: دشمن از روح، سنگ قبر و زائر شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد و در نگاه زینبی و عاشورایی اباعبدالله(ع) بن بست و در جبهه حق شکست وجود ندارد و در ایدیولوژی انقلاب اسلامی نقدی وارد نیست.

امام جمعه شهر پرند ادامه داد: هر کس بخواهد اسراییل را از بین ببرد با او هستیم و در مکتب سلیمانی آموختیم آنچه کار را پیش می‌برد پیوند با سیدالشهداست و قاسم سلیمانی خروجی عملیات کربلای پنج است و شهدای این عملیات نشان دادن که ما می‌توانیم این غده سرطانی آمریکا و رژیم صهیونسیتی را ازبین ببریم.

عملیات کربلای ۵، پس از شرایط سنگین ناشی از عملیات کربلای ۴ در بامداد ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۵ با رمز مقدس یا زهرا سلام الله علیها در منطقه شلمچه و شرق بصره آغاز شد و دستاوردهای بزرگی همراه داشت و در تاریخ هشت سال دفاع مقدس ماندگار ماند شد.

انتهای پیام/ خبرنگار سیده طیبه عزتی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دشمن از روح، سنگ قبر و زائر حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *