در نشست تخصصی کانون های استان تهران مطرح شد: اخلاق رضوی سرلوحه خادمیاران تهران/ تاکید بر تقویت شبکه خادمیاری جهت ارتقا کمک به مخدومین

در نشست تخصصی مسوولین و رابطین کانون‌های خدمت رضوی استان تهران بر اخلاق مداری و ترویج فرهنگ رضوی تاکید و بخش های گوناگون سایت جدید خادمیاری تهران تشریح شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، نشست تخصصی مسوولین و رابطین مناطق و شهرستان ها و کانون های تخصصی و عمومی استان تهران همراه با بررسی موضوعات مختلف از جمله رعایت اخلاق رضوی، بررسی امور خدمت به مخدومین و معرفی بخش های گوناگون سایت جدید تهران، برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرشاه ولد مسوول کانون تبلیغ دین و مداحی استان تهران در ارتباط با اخلاق حسنه خادمیاران و تشکیل شورای فرهنگی استان و معرفی خادم تراز و ویژگی های مورد توجه به ارائه نکاتی پرداخت.

علیرضا جانه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در ادامه، اشاعه سیره رضوی و اهمیت ترویج این امر را بر ارتقا و تقویت برنامه های معنوی جامعه موثر دانست.

وی با اشاره به اینکه توزیع کمک های مومنانه مانند اهدای بسته های معیشتی و طعام تبرکی به نیازمندان موجب پربرکت شدن سفره های آنها می شود، بر حفظ کرامت انسانی در این گونه کمک ها تاکید و از خیرین و نیکوکاران در انجام این کمک ها و برنامه ها قدردانی کرد.

سپس داوود آذرنوش معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران در ارتباط با وظایف هریک از کانون ها و تقویت شبکه خادمیاری مباحثی مطرح کرد.

همچنین مهدی اسمعیلی مسوول روابط عمومی و کانون خبروفضای مجازی استان تهران سایت جدید تهران به نشانی aqrt.ir را معرفی کرد و قسمت‌های مختلف آن را شرح و توضیح داد.

این سایت در سه بخش و سه حوزه خدمت به خادمیاران، مخدومین و خیرین طراحی شده است.

قابل ذکر است، تمامی مراحل سایت اعم از کد نویسی، برنامه نویسی، طراحی سایت و دیگر امور و سامانه های مرتبط و بخش اتوماسیون اداری با بهره گیری از پتانسیل خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی استان تهران انجام شده است و امکان دسترسی به سامانه بنیاد کرامت رضوی جهت رزرو کشیک خدمت فراهم شده است.

در پایان جلسه ضمن قدردانی و تحسین مسوولین کانون های خدمت رضوی مناطق و شهرستان ها از سایت تهران، نسبت به برنامه های حوزه خادمیارای پیشنهاد و نقد و بررسی ارائه شده و به پرسش های مطرح شده توسط مسوولین استانی پاسخ داده شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در نشست تخصصی کانون های استان تهران مطرح شد: اخلاق رضوی سرلوحه خادمیاران تهران/ تاکید بر تقویت شبکه خادمیاری جهت ارتقا کمک به مخدومین

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *