در شام میلاد کریم اهل بیت(ع) پذیرایی روزه داران توسط خادمیاران چایخانه رضوی در برج میلاد تهران

در ساعات میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام خادمیاران منطقه ۲۱ تهران، در چایخانه رضوی برج میلاد میزبان عموم مردم روزه دار شد‌ند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با شام میلاد باسعادت کریم اهل بیت علیه السلام خادمیاران منطقه ۲۱ تهران، در چایخانه متبرک رضوی برج میلاد میزبان عموم مردم روزه دار شد‌ند.

این چایخانه که از ابتدای ماه مبارک رمضان هرشب به همت خادمیاران یکی از مناطق تهران پذیرای میهمانان روزه دار بود، در شام ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام توسط بیست نفر از خواهران و برادران خادمیار منطقه ۲۱ تهران جهت پذیرایی آماده شد.

در این میزبانی پر افتخار که مزین بود به نام مبارک امام حسن و امام رضا علیهما السلام، خادمیاران خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران لباس خادمی بر تن کرده و مشتاقانه خود را برای پذیرایی از عموم مردم روزه دار آماده کردند.

چایخانه یک ساعت قبل از اذان آماده ارائه خدمت بود و با بانگ اذان به افق تهران، با پذیرایی از روزه داران، دلها روانه صحن و سرای نورانی آستان مقدس امام رضا علیه السلام در این شب عزیز شد.

با عطرآگین شدن فضای مراسم، یکی از روزه داران گفت نشاطی که هنگام افطار قلب انسان را در برمی گیرد با شادی این مولود عزیز و صرف چای متبرک حرم رضوی، دو چندان شد و دیگری می گفت چند سالی است که توفیق زیارت امام رئوف را نداشتم اما با دیدن این خیمه برای لحظاتی خود را در صحن غدیر کنار چایخانه رضوی دیدم.

شایان ذکر است در این مراسم به مناسبت جشن رمضان و ولادت امام‌حسن مجتبی علیه السلام در محوطه برج میلاد نورافشانی شد و گروه سرود با اجرای خوب خود، لحظات معنوی و فرح بخشی را برای حاضرین رقم‌زدند. همچنین از عموم مردم با چای و آش پذیرایی گردید و به کودکان ماسک های با طرح کودکانه اهدا شد. در ادامه و همزمان با ساعت عاشقی، ساعت ۸ شب خادمیاران رضوی فارغ از فعالیت و با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر و زمزمه ی صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام قلب عاشقان را برای لحظاتی مهمان آن حرم کردند.

لازم به ذکر است برج میلاد برای دومین سال است که در لحظات افطار ماه مبارک رمضان میزبان چایخانه رضوی است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در شام میلاد کریم اهل بیت(ع) پذیرایی روزه داران توسط خادمیاران چایخانه رضوی در برج میلاد تهران

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *