در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم کودکان زیر سایه امام رضا (ع) با قرآن انس گرفتند

خادمیاران کانون قرآنی منطقه ۵ تهران در سومین روز برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) در غرفه مهد الرضا(ع) حاضر شدند و به کودکان و نوجوانان حاضر در نمایشگاه خدمت رسانی کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، نجمه مقصودی مسئول کانون قرآنی منطقه ۵ تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان به حدیثی از امام رضا (ع) در بیان ثواب قرائت یک آیه از قرآن کریم در ماه ضیافت الهی اشاره کرد: هر کس در ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند، مثل این است که در ماه‌هاى دیگر قرآن را ختم کرده باشد.
وی اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از روز ۱۲ فروردین تا ۲۶ فروردین ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود که خادمیاران کانون قرآنی منطقه ۵ در سومین روز از این نمایشگاه در غرفه مهد الرضا(ع) واقع در شبستان اصلی مصلی سالن ۵۷ و۵۸ ،مربوط به مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی حضور پیدا کردند و مراجعین که بیشتر کودک و نوجوان بودند را زیر سایه شمس الشموس با بازی ها و سرگرمی های قرآنی آشنا کردند .
مسئول کانون قرآنی خدمت رضوی گفت: برنامه ها در این بخش از نمایشگاه مختص کودکان و نوجوانان با محوریت طرح “من قرآن را دوست دارم” است.
مقصودی در ادامه بیان کرد: در غرفه مهد الرضا(ع) بازی ها و برنامه های خاص با محتوا و محوریت دینی در نظر گرفته شده است . آموزش قرآن به صورت غیر مستقیم و در قالب بازی، قصه، شعر، نمایش سایه، پازل و نقاشی‌ ، طراحی شده تا مباحث دینی به کودکان به صورت ساده و روان آموزش داده شود.
وی خاطر نشان کرد : جز خوانی به همراه تدبر در قرآن از ابتدای ماه رمضان تا عید فطر هر روز ساعت ۹:۳۰صبح،ادعیه خوانی ، خواندن صحیفه فاطمیه ، ندبه خوانی جمعه ها و برگزاری کلاس اصول ، تفسیر قرآن ویژه نوجوانان در سرای محله المهدی روزهای چهارشنبه از ساعت ۳۰ : ۱۶ و یکشنبه ها تفسیر قرآن ویژه بانوان در مسجد ثارالله محله شاهین شمالی از فعالیت های دیگر خادمیاران در ماه مبارک رمضان است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم کودکان زیر سایه امام رضا (ع) با قرآن انس گرفتند

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *