در جلسه ستادی شهرقدس تشکیل شد

لزوم پیگیری فرآیند ثبت نامی در سامانه خادمیاری/ خادمیاران شهرقدس مروج فرهنگ رضوی

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  قدرت اله کریمی مسوول کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس در نشست اعضای شورای کانون ها که جهت ساماندهی خادمیاران برگزار شد، اظهار کرد: طی پیگیری ها و ارتباطات برقرار شده با خادمیاران وضعیت ثبت نامی و فعالیت هر یک از آنها مورد بررسی قرار گرفت و مسائل مرتبط با هریک اطلاع رسانی شد.

وی گفت: در شهرستان قدس حدود ۲۷۰ خادمیار معرفی شده اند که تعدادی از آنها در سامانه ثبت کامل شده و سایر افراد لازم است پرونده خود را تکمیل کنند.

مسوول کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس در ارتباط با فرآیند ثبت خدمت خادمیاری افزود: طی مدتی طولانی سامانه خادمیاری بسته بود و پس از فعالیت مجدد لازم است خادمیاران ثبت نام کرده مدارک خود را در سامانه تکمیل و فعالیت های خود را ثبت کنند تا پس از تایید بتوانند در کشیک های خدمتی شرکت داشته باشند.

وی در ادامه گفت: در صورت عدم تمایل همکاری به هر دلیل توسط خادمیاران، طبق هماهنگی با معاونت خادمیاری استان، جذب یاوران رضوی انجام خواهد شد.

کریمی ضمن تاکید بر اخلاق مداری در عرصه خدمت رسانی به مردم خاطر نشان کرد: در راستای خدمت به نیابت از امام رئوف همه خادم الرضا هستیم و خدمتگزاران حضرت می بایست با مدیریت، تدبیر و برنامه ریزی به مخدومین خدمت کنند و مروج فرهنگ رضوی باشند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در جلسه ستادی شهرقدس تشکیل شد

مطلب پیشنهادی

حضور معنوی خادمیاران در اداره آموزش و پرورش منطقه نوزده تهران

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حضور در اداره آموزش و پرورش این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *