خدمت رضوی در مساجد شهرقدس گسترش می‌یابد

مسوول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس گفت: با همکاری و هم افزایی امور مساجد میتوان در ۴۰ مسجد و خیریه فعال خدمات رضوی بیشتری به جامعه هدف ارائه داد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، قدرت اله کریمی مسوول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در جمع اعضای ستادی کانون‌ها ضمن اشاره به برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در دو سطح استانی و شهرستانی، بیان کرد: مسوولیت رسیدگی به امور یاوران و خادمیاران رضوی با معاونت خادمیاری بوده و اطلاعات و راهنمایی ها و پیگیری تکمیل مدارک یاوران رضوی از این طریق انجام می‌شود.

وی با اشاره به سامانه خادم، خدمت و مخدوم جهت ارسال نامه ها و امور دبیرخانه توسط روابط‌عمومی ستاد در ادامه افزود: با توجه به حضور ذاکران اهل بیت در مجموعه خادمیاران، ظرفیت مناسبی در برپایی برنامه‌های هییت خدام الرضا وجود دارد و باید این فعالیت‌ها به طور جدی انجام شود.

کریمی خاطر نشان کرد: آموزش خادمیاران با کمک کانون تبلیغ دینی و مداحی و کانون بانوان و خانواده با مشخص شدن سرفصل‌های آموزشی انجام خواهد شد.

وی درخصوص برنامه‌های مشارکتی در سطح شهرستان گفت: حضور خادمیاران نقش مهمی در ایجاد بعد معنویت در برنامه ها دارد.

مسوول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس ادامه داد: این ظرفیت وجود دارد که با همکاری امور مساجد در ۴۰ مسجد و خیریه فعال کانون‌های خدمت رضوی عمومی نمایندگی داشته که ابن موضوع با پیگیری کانون عمومی صورت خواهد گرفت.

کریمی ضمن قدردانی از برپایی مستمر چهارشنبه های امام رضایی توسط کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده تصریح کرد: تعامل و هم افزایی بیشتر میان کانون‌ها و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان موجب می‌شود که فعالیت‌ها و کمک های مومنانه با عنایت و نام امام رضا علیه‌السلام انجام شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خدمت رضوی در مساجد شهرقدس گسترش می‌یابد

مطلب پیشنهادی

جشن‌های خیابانی در سطح شهرستان اسلامشهر

کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر جشن های بزرگ خیابانی دهه کرامت را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *