خدمت رسانی هیئت خدام الرضا (ع) و خادمیاران رضوی شهرستان ورامین در قم

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین و هیئت خدام الرضا (ع) با برپایی موکب، میزبان زائران و عزاداران حضرت معصومه (س) در شهر قم بودند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با عنایت امام رئوف و حضرت معصومه (س) و فعالیت خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین، موکب خدام الرضا (ع) دو روز مصادف با وفات حضرت فاطمه معصومه(س) از صبح تا غروب آفتاب در صحن جوادالائمه حرم برپا شد تا از محبان و زائران حضرت معصومه(س) پذیرایی شود.

در این دو روز که با حضور پرشور مردم همراه بود، خادمیاران با چای ، عدسی، الویه، ماکارونی، میوه و … از زائران حضرت معصومه (س) پذیرایی کردند و بیش از دو تن میوه و ۱۴ هزار پرس غذای نذری بین زائران توزیع شد.

برگزاری غرفه های فرهنگی با برنامه های متنوع از قبیل غرفه نقاشی برای کودکان، چارپایه خوانی، غرفه تصویرگری شامل پخش کلیپ های فرهنگی، بازی های امام زمانی، بازی دارت، نقاشی صورت کودکان، غرفه شهدا، غرفه مشاوره حقوقی و … از دیگر خدمات انجام شده توسط خادمیاران در این موکب بود.

مراسم هیئت خدام الرضا(ع) به صورت چارپایه خوانی و با حضور مداحان و خادمیاران و زائران و مجاوران صحن جوادالائمه(ع) نیز برگزار شد.

همزمان با برگزاری مراسم هیئت و موکب خدام الرضا(ع) دیواری جهت دلنوشته در نظر گرفته شده بود تا مردم درباره غزه و محکومیت اسرائیل، حرف دلشان را بنویسند که با استقبال زیاد مردم روبه رو شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خدمت رسانی هیئت خدام الرضا (ع) و خادمیاران رضوی شهرستان ورامین در قم

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *