خدمت رسانی به عزاداران فاطمی شهرستان قرچک 

خادمیاران در چایخانه حضرت رضا(ع) میزبان عزاداران فاطمی شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در میدان کلانتری شهرستان قرچک چایخانه حضرت رضا علیه السلام برپا و میزهای خدمت نیز در کنار آن ارائه خدمت کردند.

روح اله آقازاده مسئول کانون عمومی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه اظهار کرد: اولین شب برپایی چایخانه، ۱۰۰۰ عدد دمنوش و چای نبات، در شب دوم  ۱۰۰۰ پرس آش رشته و ۲۵۰۰ عدد چای و دمنوش بین همشهریان توزیع شد.

وی ادامه داد شب و روز شهادت بانوی دوعالم نیز چایخانه دایر بوده و طبق برنامه توزیع عدسی و غذای گرم هم خواهیم داشت.

محمدرضا ضیایی پور مسئول هماهنگ کننده کانون های تخصصی اظهار داشت: از کانون های سلامت، هنر و محصولات فرهنگی، قرآن، کتاب و کتابخوانی و جوانان خواسته شد تا در کنار چایخانه حضرتی غرفه دایر کرده و خدمت رسانی کنند.

وی اشاره کرد: کانون سلامت با هدف کنترل و غربالگری فشارخون، تست قند و مشاوره بهداشت عمومی برای عموم مردم حاضر در محل به ارائه خدمت پرداخته و افراد پرخطر شناسایی شده و فرم ارجاع به بیمارستان برایشان تکمیل شد.

ضیایی پور ادامه داد: خادمیاران در غرفه هنر نیز با خطاطی القاب حضرت فاطمه زهرا(س) به خط نستعلیق و اهدا به بازدید کنندگان هدیه به یاد ماندنی تقدیمشان کردند.

وی به توضیح فعالیت کانون ها پرداخت: کانون نوجوانان پس از توصیف ولایتمداری حضرت زهرا(س) بین دختران نوجوان از آنها خواست تا دل نوشته ای به حضرت زهرا بنویسند و افرادی که تمایل به ادامه ارتباط با کانون جوانان را داشتند با ایجاد کانال و عضویت آنها در فضای مجازی با کانون همراه شدند .

کانون کتاب و کتابخوانی هم با معرفی کتاب “یاس مهربان من” از علاقمندان رده سنی ۹ تا ۱۱ سال خواست تا در مسابقه شرکت و پاسخنامه ها را تا روز ولادت حضرت زهرا(س) تحویل این کانون بدهند.

کانون قرآنی با معرفی فعالیت های خود از مراجعین دعوت می‌ کرد تا در جلسات قرآنی دایر در سطح شهرستان قرچک شرکت کنند.

انتهای پیام/ خبرنگار رضا کریمیان

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خدمت رسانی به عزاداران فاطمی شهرستان قرچک 

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *