خدمت خادمیاران رضوی به دانش آموزان نیازمند در رباط کریم

خادمیاران و یاوران رضوی کانون تعلیم و تربیت شهرستان رباط کریم با راه اندازی پویش اعتکاف علمی  به دانش آموزان منطقه خدمات رسانی کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران و یاوران رضوی رباط کریمی، همزمان با شروع امتحانات نیم سال اول تحصیلی سال جاری با راه اندازی  پویش اعتکاف علمیبه دانش آموزان نیازمند و محروم منطقه خدمات علمی ارائه کردند.
در این پویش علمی، کلیه خادمیارانی که مشغول به شغل معلمی هستند گرد هم آمدند و برای دانش آموزان کم برخوردار شهرهای رباط کریم،پرند و نصیر شهر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و  اول متوسطه کلاس های تقویتی و رفع اشکال دروس اصلی مانند ریاضی،زبان،عربی،علوم را به صورت رایگان تدریس کنند.
علاوه براین خادمیاران کانون تعلیم و تربیت پویشی بنام نذر کتاب را هم به اجرا در آوردند، که در این پویش از شهروندان رباط کریم و پرند و نصیر شهر خواسته شده بود که کتاب های تستی و کمک آموزشی که بلا استفاده هستند را به کانون های مساجد خدمت رضوی  امام رضا (ع)، امام زمان(عج)،امام صادق(ع)،حضرت زینب(س)،امام حسن مجتبی(ع)،حضرت فاطمه زهرا(س)،حضرت ابوالفضل(ع) تحویل بدهند تا به دست کنکوری های نیازمند برسانند.
خادمیاران و یاوران رضوی کانون تعلیم و تربیت شهرستان رباط کریم باجمع آوری کتابهای تستی و کمک آموزشی بلا استفاده  دانش آموزان سالهای گذشته پس از دسته بندی کتابها وجزوات،آنها را در اختیار دانش آموزان کم برخوردار  شهرستان رباط کریم قرار داده و در کلاسهای تقویتی بنینه علمی برای تدریس و آموزش استفاده  شود .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خدمت خادمیاران رضوی به دانش آموزان نیازمند در رباط کریم

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *