خدمات گروه جهادی پزشکی شمس الشموس در شهرستان قرچک

به همت کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان قرچک خدمات پزشکی به همشهریان محترم ارائه شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با سالروز ولادت امیرالمؤمنین(ع) و در سایه پر مهر حضرت رضا(ع) کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با همکاری گروه جهادی پزشکی شمس الشموس، گروه‌ جهادی شهید مدافع حرم محمدحسن خلیلی و گروه جهادی شهید رحیم شاهسوند اقدام به پذیرش و درمان خانواده های نیازمند شناسایی شده با (دهک ۱ الی ۳) در روستای محمد آباد کردند.

هماهنگی ، پشتیبانی و اجرای مقدمات برنامه های مربوط به حضور گروه جهادی توسط کانون عمومی و محله ای بنی الزهرا(س) از دو هفته قبل انجام شد.

مریم سادات حسینی مسئول کانون محله ای بنی الزهرا(س) گفت: جامعه هدف شامل ۵۷۰ خانواده کم برخوردار از روستاهای قشلاق، فردیس، محمد آباد، امین آباد، ولی آباد، صالح آباد، داوود آباد از توابع شهرستان قرچک که طی پایش و بررسی های انجام‌ شده توسط کانون محله ای بنی الزهرا(س) انتخاب و برایشان دعوت نامه پذیرش صادر شد.

سادات حسینی ادامه داد: در روز ولادت امیرالمؤمنین علی (ع) و با توسل به امام مهربانی ها گروه های جهادی خدمت پزشکی خود را در مدرسه روزبه نیا ی روستای محمد آباد به همشهریان ارائه کردند.

وی عنوان داشت: در این گروه های جهادی کلیه پزشکان از نیروهای متخصص و مجرب می باشند و تعداد پزشکانی که در این مجموعه خدمت رسانی کردند : تیم دندانپزشکی ۷نفر، پزشک عمومی ۱نفر، مشاوره و روانشناس ۲نفر، فیزیوتراپ ۲نفر، مامایی ۱نفر، مهندسی پزشکی (اتاق استریل) ۳نفر، تزریقات ۶نفر، ویزیت دهی و پذیرش ۳نفر و همچنین ۴نفر نسخه پیچ داروخانه مشغول خدمت رسانی و ارائه دارو رایگان به بیماران بودند.

و همچنین تعداد ۷نفر هم جهت برنامه فرهنگی و سرگرمی کودکان در کنار مجموعه مشغول فعالیت بودند.

حسینی خاطرنشان کرد: روند درمان بیماران در بخش های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد و این بیماران برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی ارجاع داده خواهند شد و همچنین لازم به توضیح دانست به منظور حفظ کرامت مراجعین و همزمانی با ولادت امیر المومنین(ع) و روز پدر به همت خیران محترم تعداد ۸۰۰ پرس غذای گرم، بهمراه شیرینی و چای به منظور اطعام و پذیرایی از بیماران تهیه، طبخ و توزیع شد.

همچنین رفت و آمد بیماران و خانواده های آنان با وسایل نقلیه(اتوبوس و مینی بوس) که از قبل پیش بینی شده بود جهت رفاه حال آنان‌ انجام شد.

حسینی در پایان کار و تکمیل مطالب گفت: طبق لیست ثبت شده برای ۱۴۵۰ نفر از مراجعه کنندگان ویزیت های مختلف صادر و انجام شد که هزینه های پشتیبانی و اجرا بدون احتساب هزینه های دارویی و درمان مبلغ یک میلیارد و چهارصد و ده میلیون ریال بود.

فاطمه قاسمی مسئول کانون سلامت شهرستان قرچک ضمن تبریک این روز فرخنده اظهار داشت: برای درمان خانواده های نیازمند تلاش می‌کنیم و الحمدالله در سایه ی امام رضا (ع) و به همت خادمیاران این کار پسندیده در سطح شهرستان برای همشهریان کم برخوردار انجام شد و ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ خبرنگار مریم اجاقلو

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خدمات گروه جهادی پزشکی شمس الشموس در شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *