ختم قرآن کریم در چهارشنبه امام رضایی

ثواب ختم قرآن کریم در چهارشنبه امام رضایی به حضرت زهرا (س)  به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران اهدا شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت ایام فاطمیه خادمیاران کانون قرآنی خدمت رضوی منطقه ۶ تهران چهارشنبه امام رضایی را غنیمت شمردند وثواب ختم قرآن کریم را که از طریق لینک:https://eitaa.com/joinchat/226230686C7c617a45a2  به بانوی دو عالم، حضرت فاطمه (س) تقدیم کردند.

خادمیاران کانون خدمت رضوی در کنار ختم قرآن در مسجد الرحمن جلسه تخصصی انس با قرآن کریم مختص بانوان برگزار کردند که هفتاد نفر حضور داشتند.
علیرضا آرمین فر مسؤل کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۶ تهران هدف از برگزاری محفل انس با قرآن کریم را تدبر در سوره های قرآن کریم خواند و گفت: تدبر کمی بالاتر و عینی تر و تاملی تر از تفسیر است تنها علم قرآن نیست بلکه چگونگی عمل به قرآن است.
این روش تدبر برای حضار شرکت کننده بسیار لذت بخش و جذاب بود و باتوجه به علاقه مندی حاضران مقرر شد این جلسه تدبر در قرآن  هر هفته در یکی از مساجدمنطقه برگزار شود.

بعد از اتمام جلسه در کلاس نوگلان با کمک کودکان و اولیا سفره رضوی پهن شد و تجربه ی جدیدی برای این نوگلان رقم خورد وبا آش و نان و پنیر وسبزی پذیرایی شدند.

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با شور و اشتیاق وصف ناشدنی برنامه های آموزشی متعددی برای کودکان، نوجوانان و مادران و بانوان در نظر دارند وسعی دارند که با این اقدام مومنانه تدبر در قرآن و عمل به آن را هر هفته در مساجد سادات و الرحمن و سپس در کل منطقه گسترش و قرآن و سیره نبوی را سرلوحه زندگی قرار دهند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ختم قرآن کریم در چهارشنبه امام رضایی

مطلب پیشنهادی

گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با حضور خادمان امام رئوف (ع) در زورخانه مسلم ابن عقیل

مراسم گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در زورخانه مسلم ابن عقیل با حضور دبیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *