خادمیاران کانون قرآن منطقه ۱۴ تهران احیاگران محافل خانگی قرآنی

همزمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حلول ماه مبارک شعبان خادمیاران و یاوران رضوی کانون قرآن منطقه ۱۴ در راستای ترویج، گسترش فرهنگ و معارف قرآنی طرح محافل خانگی قرآن را احیا می‌‌کنند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سیدحمید متبحری مسئول کانون قرآن منطقه ۱۴ گفت: به مناسبت آغاز ماه شعبان و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خادمیاران‌ کانون قرآن توجه بیشتر به طرح ملی “من قرآن‌ را دوست دارم‌” را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند و در مسیر اجرای هرچه بهتر آن گام‌ برمی‌دارند.

وی با اشاره به قدمت و اهمیت محافل خانگی قرآنی در میان خانواده‌های ایرانی اظهار کرد: یکی از قدیمی‌ترین سنت‌های ایرانیان برپایی دورهمی‌های قرآنی با هدف انس هرچه بیشتر با قرآن کریم و معارف اسلامی بوده است که همچنان ادامه دارد؛ از این‌رو یکی از برنامه‌های ثابت کانون قرآن منطقه دارالمومنین راه‌اندازی و توسعه اینگونه محافل است.

متبحری تصریح کرد: خادمیاران کانون قرآن در جهت احیا و حفظ این سنت پسندیده هر هفته محافل خانگی آموزش و تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه را برپا و علاقه‌مندان بسیاری را جذب می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت‌های خادمیاران کانون قرآن گفت: برنامه‌های کانون قرآن به‌صورت حضوری و مجازی دنبال می‌شوند و مسجد فاطمیه منطقه دولاب و احباب الحسین(ع) هم از پایگاه‌های اصلی آموزش و نشر مفاهیم‌ قرآنی برای نوجوانان و جوانان است.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران کانون قرآن منطقه ۱۴ تهران احیاگران محافل خانگی قرآنی

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *