خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران رقم زدند: لبخند کودکان نیازمند زیر سایه شمس الشموس

خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با مشارکت خیرین جهت کمک به نیازمندان راهی کوره پز خانه های اطرف تهران شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مریم پوربابایی مسئول کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: با توجه به جمع آوری اطلاعات و شناسایی خانواده های نیازمند در روستاهای اطراف تهران با همفکری و کمک خیرین و مدد امام رئوف در تلاش هستیم تا بخشی از مشکلات معیشتی که مردم با آن دست به گریبان هستند را کمرنگ کنیم.

وی گفت: اقلامی نظیر لباس،کیف،کفش،ظروف،لوازم التحریر و اسباب بازی تهیه و بین کودکان و خانواده های روستا پخش شد و شادی کودکان عروسک بدست در آن خرابه ها دیدنی و قابل تامل بود.

مریم پوربابایی خاطرنشان کرد که گوشت قربانی اول ماه نیز بسته بندی و در میان خانواده ها توزیع شد، کمک مالی به دو خانواده بی سرپرست و دارای بیمار، تهیه دو قطعه فرش و لوازم منزل برای دونوعروس یتیم بخشی دیگر از فعالیتهای این کانون به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران رقم زدند: لبخند کودکان نیازمند زیر سایه شمس الشموس

مطلب پیشنهادی

شادی دختران زیر سایه شمس الشموس

جشن دخترانه در مسجد رسول اکرم(ص) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *