خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران، یک قدم تا طراحی حرفه ای و پیشرفته با گوشی هوشمند

اولین دوره پیشرفته گرافیک در راستای گسترش فرهنگ و سیره رضوی توسط کانون خبر و فضای مجازی استان تهران برگزارمی‌شود. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، اولین دوره پیشرفته گرافیک در شاخه موشن، استوری و عکس نوشته توسط کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با مشارکت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ برای خادمیاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

احمد زمردی سررابط کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی درارتباط با اهداف برگزاری این دوره کارگاهی گفت: اهمیت و مزایای آموزش خادمیاران و یاوران رضوی، افزایش بهره وری و عملکرد بهتر آنهاست.

وی افزود: هنگامیکه کارآموزان تحت آموزش قرار می‌گیرند، مهارت‌ها و دانش آنها درحوزه گرافیک بهبود می‌یابد و اعتماد آنها به توانایی‌هایشان افزایش می‌یابد. این کار عملکرد آنها را بهبود بخشیده و با انگیزه و شور و شوق خاصی به فعالیت می پردازند.

سر رابط کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران گفت: طراحی گرافیک به عنوان طراحی ارتباطات و ارتباط بصری نیز شناخته می شود. طراحان گرافیک تصاویر بصری را با استفاده از قلم و کاغذ و یا نرم افزارهای رایانه ای خلق می کنند. این طراحان از محیط اطراف ایده می گیرند تا آثاری برای آگاهی دادن یا جذب مشتری تولید کنند.

وی درادامه عنوان کرد: رسالت رسانه به ویژه در بارگاه مطهر رضوی دارای اهمیت بالایی بوده و خادمیاران و یاوران رضوی باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا تولیدات محتوایی در خور و شایسته مقام امام رئوف باشد.

زمردی در پایان افزود: این دوره آموزشی دارای ۱۰ جلسه حضوری است که به میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران آغاز و هردوره با ۳۵ نفر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران، یک قدم تا طراحی حرفه ای و پیشرفته با گوشی هوشمند

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک در درمانگاه امام علی (ع)

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در درمانگاه امام علی (ع) و دیدار با نوزاد تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *