خادمیاران منطقه ۵ تهران در فصل امتحانات و دهه کرامت کنار دانش آموزان هستند

کلاس های رفع اشکال دروس پایه و تخصصی مقطع متوسطه اول و دوم به صورت حضوری و مجازی توسط خادمیاران کانون تعلیم و تربیت منطقه۵ برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  مریم سعید زاده در راستای برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان گفت؛ از اول آبان این کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه آغاز شده و تا آخر خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت، دروس عربی، ریاضی، زبان انگلیسی و علوم در مقطع متوسطه اول، در مقطع متوسطه دوم درسهای فیزیک، هندسه، شیمی و زبان فلسفه توسط خادمیاران تدریس می شود.
سعیدزاده همچنین در مورد کلاس های حضوری که در مرکز بهزیستی دارالقرار حضرت فاطمه (س) برگزار می شود، سخن گفت؛ باشیوع کرونا و غیر حضوری شدن کلاس ها مسئولان این مرکز تصمیم گرفتند که برای کمک به دانش آموزان خود کلاس های حضوری برگزار کنند که خادمیاران منطقه ۵ از دوسال گذشته با برنامه ای منظم و منسجم تدریس را بر عهده گرفتند.
وی گفت؛ مرکز دارالقرار در مراسمی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از زحمات خادمیاران کانون تعلیم و تربیت هم قدردانی کرد.
سعیدزاده در آخر اشاره ای به برنامه‌های دهه کرامت کانون تعلیم و تربیت کرد؛ پویش سلام فرمانده که در سطح منطقه برای دهه نودی های دختر و پسر با همکاری کانون قرآنی، سپاه، بسیج و شهرداری برگزار خواهد شد و همچنین با برپایی میزهای خدمت در مراسم این دهه برای کلاس های تقویتی تابستان از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام به عمل خواهد آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران منطقه ۵ تهران در فصل امتحانات و دهه کرامت کنار دانش آموزان هستند

مطلب پیشنهادی

کاروان ۵۰ نفره خادمیاران راهی قم شد

کاروان زیارتی ۵۰ نفره از خادمیاران، دلدادگان و عاشقان ائمه به قم و جمکران توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *