خادمیاران منطقه ۴ تهران میزهای خدمت رضوی در ایستگاه مترو برپا کردند

 میزهای خدمت در ایستگاه مترو نبرد به مناسبت سالروز میلاد امام حسین(ع) توسط خادمیاران رضوی برپا شد و این فضای مترو را امام رضایی کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ،به مناسبت سالروز ولادت سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده منطقه ۴ تهران با همکاری شرکت بهره برداری راه آهن شهری و حومه میزهای خدمتی را در ایستگاه مترو نبرد دایر و به مسافرین خدمت رسانی کردند.

فعالیت خادمیاران در این میزها با پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز شد که حال و هوای خاصی در فضای مترو و بین مسافرین حاکم کرد.

خادمیاران در میز خدمت کارآفرینی با فروش محصولات تولیدی هنری و فعالیت‌های فرهنگی با هدف تامین هزینه های خیریه، به خدمت پرداختند .

همچنین میز خدمت عفاف و حجاب با هدف اجرای امر به معروف در سطح جامعه و جذب افراد بی حجاب و یا کم حجاب توسط خادم امام مهربانی ها، با اهدای روسری و گیره روسری ، با حلقه زدن اشک در چشمان و حاکم شدن فضای معنوی روبرو شد.

علاوه بر این، میز خدمت جمعیت با هدف ازدیاد نسل جوان، از بانوان نابارور جهت مشاوره و ویزیت رایگان استقبال کرد و میز خدمت کتاب و کتابخوانی در راستای ارتقا آگاهی سبک زندگی اسلامی برپا شد و با تخفیف ۲۵ درصدی کتاب‌ها به مراجعین عرضه شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران منطقه ۴ تهران میزهای خدمت رضوی در ایستگاه مترو برپا کردند

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *