خادمیاران رضوی منطقه ۸ تهران پای صحبت‌های جالب خانواده شهیدان رحیمی نشستند

جمعی از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۸ (ثامن) تهران به دیدار خانواده شهیدان سید حسن و سید حسین رحیمی رفتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جمعی از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۸ (ثامن) تهران در چهارشنبه منتسب به امام رضا(ع) با حضور در منزل شهیدان سید حسن و سید حسین رحیمی، ضمن دیدار با خانواده آن شهیدان معزز، پای درددل خانواده آنان نشستند.

مادر شهیدان سید حسن و سید حسین رحیمی از رفتار و منش شهیدان خاطراتی چند روایت کرد؛ لابه‌لای آن خاطرات از دغدغه سید حسن و سید حسین در مورد بیت‌المال و شکل‌گیری رفتار آن دو حول این مقوله مهم گفت.

وی ادامه داد: سید حسن و سید حسین هیچگاه پاهایشان را جلوی ما (پدر و مادر) دراز نمی کردند و هر زمان وارد اتاق می‌شدم از جا برمی‌خاستند؛ اینگونه بگویم که احترام فوق‌العاده‌ای برای بزرگترهایشان قایل بودند.

مادر شهیدان سید حسن و سید حسین همچنین عنوان کرد: روزی که سید حسن می خواست به منطقه برود به مصلحت گفت که می‌روم شیراز؛ اما برادرش را صدا زد و به او حقیقت را گفت و متذکر شد که به من نگوید که مبادا بی‌تابی کنم.

وی از اتفاق به ظاهر عجیب پس از شهادت سید حسن و در همین راستا، گفت: جالب است وقتی شهید شد و جنازه را که به تهران آوردند، دوباره همراه شهیدان شیراز به شیراز بردند و پس از ۲ روز جنازه را به تهران برگرداندند.

او ادامه داد: هرگاه دلتنگ بچه‌ها می‌شوم به بهشت زهرا می‌روم.

این مادر شهید ابراز کرد: یک روز خیلی دلم گرفته بود و تصمیم گرفتم به بهشت زهرا بروم؛ غروب که شد یک آقای روحانی و همسرش از ن خواستند که به خانه برسانندم. همان شب پسرم به خوابم آمد و گفت مادر چگونه به خانه برگشتی؟ من تا چهاراه نظام‌آباد را می‌دانم ولی پس از آن چطور به خانه آمدی راحت رسیدی؟

وی با افتخار افزود: خیلی خواب بچه‌هایم را می‌بینم. خواب‌هایی که گویای زنده بودن آنان است و نشانگر آن است که بر زندگی ما ناظر هستند.

خادمیاران کانون ایثار و شهادت رضوی کانون منطقه ۸ (ثامن) تهران در این مراسم ضمن پخش صلوات خاصه امام رضا(ع)، بسته‌های نذری آستان قدس در بین اعضای خانواده آن شهیدان را نیز توزیع کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران رضوی منطقه ۸ تهران پای صحبت‌های جالب خانواده شهیدان رحیمی نشستند

مطلب پیشنهادی

خادمیاران‌رسانه استان تهران پیشرو در تولید محتوا و باز نشر

خدمت۵۰۰ نفر از خادمیاران در تولید بیش از ۴۵۰۰اثر رسانه ای در استان تهران ثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *