خادمیاران رضوی منطقه ۱۲ تهران سوگوار عزای فاطمی شدند

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ تهران در گرهمایی فاطمی شرکت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران رضوی منطقه ۱۲ تهران ، در گرهمایی باشکوه هیات های مذهبی، عزادران و سوگواران فاطمی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد حضور یافتند.

این مراسم باشکوه که در میدان شوش تهران با حضور انبوه مشتاقان و عزاداران مظلومیت و شهادت ، شهیده راه ولایت حضرت زهرا سلام الله علیها برقرار شد، نوحه سرایان و مرثیه خوانان اهل بیت عصمت و طهارت و سخنرانان مذهبی به ذکر مصیبت و مناقب آن حضرت پرداختند.

این مراسم که هر ساله در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تشکیل می شود امسال با حضور خادمیاران رضوی ویژگی و حال و هوای متفاوتی داشت.

خادمیاران که به لباس خدمت ملبس بودند با در دست داشتن بیرق آستان مبارک قدس رضوی، اسپندان و چوب‌پر و حمایل آویخته در صفوفی منظم به عزاداران ادای احترام کردند.

حضور خادمیاران با لباس خدمت و نشانه های آستان قدس رضوی مورد توجه حاضران در گردهمایی باشکوه فاطمی در میدان شوش تهران قرار گرقت .

تبرک جستن عزاداران به بیرق متبرک آستان قدس رضوی نیز از جلوه های معنوی مورد توجه سوگواران و عزادران فاطمی حاضر در این همایش بزرگ بود.

برنامه ریزی برای حضور خادمیاران در این مراسم بیش از یک هفته قبل انجام شد و در روز مراسم با سازماندهی کانون خدمت رضوی و استقرار خادمیاران در مکانی خاص ، به ادای احترام به عزادران صدیقه طاهره سلام الله علیها پرداختند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران رضوی منطقه ۱۲ تهران سوگوار عزای فاطمی شدند

مطلب پیشنهادی

گزارش تصویری اولین حضور بانوان خادمیار در چایخانه حضرت رضا(ع)

بانوان خادمیار کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشن دختران مسجد ولی الله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *