خادمیاران رضوی مصداق حلقه‌های میانی خدمت در جامعه هستند

امام جمعه شهرقدس در دیدار با اعضای ستادی و مسوولین کانون‌های تخصصی خدمت رضوی شهرستان قدس گفت: خادمیاران رضوی مصداق گروه‌ها و حلقه‌های میانی مورد تاکید مقام معظم رهبری در جامعه و خدمت‌رسانی هستند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مسوولین کانون‌های خدمت رضوی و اعضای ستادی دفتر شهرستان قدس صبح امروز با حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

قدرت اله کریمی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس ضمن ارائه توضیحاتی از چگونگی فعالیت‌ها و موضوعات خدمت خادمیاران اظهار کرد: خدمت به نیابت از امام رئوف حد و مرز و زمان و مکان ندارد و هرکس در هر جایگاهی در این راه قدم بردارد مورد عنایت امام رضا علیه السلام قرار خواهد گرفت.

وی به اعزام زایر اولی‌ها و اهدای سبدهای معیشتی و تامین جهیزیه و دیگر فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: اقدامات متعددی برای اقشار مختلف در این زمینه با کمک خادمیاران و یاوران رضوی و خیرین در طول سال و مناسبت‌ها انجام می‌شود و دهه کرامت از مهمترین مناسبت‌ها در راستای ترویج فرهنگ رضوی است.

حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه عمل به کلام معصومین(ع) اهمیت والایی در زندگی دنیوی و اخروی دارد، در ادامه افزود: مجموعه خادمیاران رضوی به مردم در مصرف مال نقش هدایت کنندگی دارند و گره‌گشایی از مشکلات جامعه را سرلوحه قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: امام رضا علیه السلام براقشار و ادیان مختلف توجه دارند و کسانیکه تربیت یافته این راه هستند در رشد معنوی و ایجاد تحولات در جامعه اسلامی نقش اثرگذاری دارند.

امام جمعه شهر قدس به مسائل حوزه‌ فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: نام قدس اثرگذار است و این شهر را باید نقطه مرکزی و شاخصی در امور فرهنگی و اجتماعی معرفی کرد.

وی خاطرنشان نشان کرد: خادمیاران رضوی مصداق گروه‌ها و حلقه‌های میانی هستند که مقام معظم رهبری به تشکیل آن تاکید داشتند و در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی همکاری لازم خواهیم داشت.

در ادامه مسوولین کانون‌ها فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را مطرح کردند و با اهدای تبرکات و لوح صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از همراهی امام جمعه قدردانی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران رضوی مصداق حلقه‌های میانی خدمت در جامعه هستند

مطلب پیشنهادی

شهید جمهور/ حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ در شهرداری

خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت شهادت خادم الرضا(ع) در محوطه شهرداری منطقه۵ حاضر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *