خادمیاران رضوی شهریار از خانواده خلبان شهید علی بلورخانی تجلیل کردند

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار با خانواده معظم خلبان شهید علی بلورخانی دیدار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون ایثار و شهادت و با حضور حجت الاسلام علی سلامت بخش مسئول کانون خدمت رضوی و جمعی از خادمیاران درمعیت پرچم متبرک رضوی و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام برنامه دیدار و تکریم از خانواده معظم خلبان شهید علی بلورخانی درفاز ۳ اندیشه، سوم آذر چهارشنبه امام رضایی در شهرستان شهریار اجرا شد.

حجت الاسلام علی سلامت بخش مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار، ضمن تکریم از خانواده معظم شهید بلورخانی از شجاعت های خلبان شهید علی بلورخانی در خدمت به این مرز و بوم تجلیل نمودند واز والدین شهید بلورخانی درخواست کردند که برای توفیقات بیشتر خادمیاران رضوی درعرصه خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان که از دغدغه های شهدای والامقام بود دعا کنند.

سپس حسن بلور خانی پدر بزرگوار شهید بلورخانی ضمن ابراز خرسندی ازحضور خادمیاران در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی، این اقدام را مایه دلگرمی خانواده شهدا دانست و گفت: فرزندم علی عاشق اهل بیت بود، جان و روانش با مهر ائمه خصوصا شهیدان کربلا عجین بود. از این رو درایام عزاداری سالارشهیدان در هر کجای میهن بود، مرخصی می گرفت و برای برپا نگه داشتن عزای اباعبدالله و خدمت به ایشان حاضر می شد و با تمام وجود در آماده ساختن نذورات می کوشید و به غلامی سالار شهیدان می بالید و امیدوارم حضرت اباعبدلله در لحظه شهادت، روح پر فتوح او را در آغوش گرفته باشد و ما از این آزمایش بزرگ الهی سربلند بیرون آمده باشیم.

وی افزود: علی بالاخره در ساعت ١١ صبح روز سه شنبه ٢٢دی سال ٩۴ پس از انجام یک ماموریت مهم برای این مرز و بوم، برای همیشه به آشیانه آسمانی خود پر کشید پیکرمطهرش در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران ویژه شهدای خلبان آرمیده و خدا را شکر می کنم که امانتی را که به ما سپرد ، تا توان داشتم قدر دانستم و در تربیت او کوشیدم و امیدوارم حق تعالی من و مادرش را در جوار رحمت خویش از شفاعت این امانت خود برخوردار گرداند.

گفتنی است، درپایان علاوه بر اجرای مراسم پرچم گردانی، لوح تقدیر، تندیس، شمعدان، نمک وسایر متبرکات رضوی به خانواده معظم خلبان شهیدعلی بلور خانی اهداء شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران رضوی شهریار از خانواده خلبان شهید علی بلورخانی تجلیل کردند

مطلب پیشنهادی

انتصاب مدیر جدیدحوزه علمیه نرجس خاتون(س)شهریار

با حضور خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی، آئین معارفه مدیر جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *