خادمیاران رضوی در قرچک دوره آموزشی قرآن کریم برگزار کردند

به همت خادمیاران کانون تخصصی قرآن، دوره آموزشی قرآن کریم برای عموم مردم برگزار گردید و همچنین نیازمندان این شهر اطعام شدند.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، خادمیاران کانون قرآن خدمت رضوی شهرستان قرچک با برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزش حضوری قرآن در این شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور مورد توجه قرار دادن سلامت و عافیت مردم به آموزش موضوعات قرآنی پرداختند.
برنامه های این دوره آموزشی به صورت حضوری و با استفاده از روشهای نوین تدریس از سطح ابتدایی تا پیشرفته در ۳ بخش تجوید و صوت لحن، روخوانی و بیان مفاهیم قرآنی است.
این دوره آموزشی در روزهای چهارشنبه های امام رضایی با نام و یاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش قرآن، پس از نماز مغرب و عشا به مدت دو ساعت و نیم در محل کانون عمومی مسجد امام رضا(ع) شهرستان قرچک برگزار و از عموم علاقه مندان برای شرکت در این محفل نورانی دعوت می شود.
درپایان این مراسم به منظور ایجاد حال و هوای امام رضایی در بین شرکت کنندگان، با نبات و نمک تبرکی آستان مقدس امام مهربانیها از آنان پذیرایی شد.
همچنین در اقدامی دیگر، خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک همزمان با روز زیارتی حضرت رضا (ع) تعداد ۱۶ بسته گوشت قرمز میان محرومین حاشیه نشین این شهرستان توزیع کردند.
شایان ذکر است که برای این دو برنامه بالغ بر ۱۵ میلیون ریال هزینه شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران رضوی در قرچک دوره آموزشی قرآن کریم برگزار کردند

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *