حمایت کانون خدمت رضوی منطقه ۸ تهران از بی‌بضاعتان، بیماران و مناطق کم برخوردار

خادمیاران رضوی کانون وقف و نذر منطقه ۸ تهران ضمن مشارکت در برپایی آیین مربوط به دهه کرامت، فعالیت‌های خیرخواهانه و حمایت از بی‌بضاعتان و بیماران را نیز به صورت توامان در خرداد ماه ۱۴۰۱ انجام دادند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران کانون وقف و نذر منطقه هشت (ثامن) تهران در خردادماه جاری ضمن مشارکت فعال در زمینه فعالیت‌های گروهی مربوط به «دهه کرامت»، به صورت مستقل و با شریک کردن خیرین، گام‌هایی هر چند کوچک در زمینه حمایت از بیماران اعم از تامین هزینه¬های درمانی نیازمندان، ترخیص از بیمارستان، تخصیص وام قرض‌الحسنه جهت درمان، تامین و خرید شیر خشک و پوشک بچه برداشتند.

حمایت از نیازمندان با تدارک بسته¬های غذایی و ارزاق عمومی، قربانی کردن پنج راس گوسفند، توزیع مرغ در قالب پک ارزاق و در نهایت بسته‌بندی بهداشتی مواد غذایی و آماده‌سازی جهت توزیع بین خانواده نیازمندان نیز بخش دیگری از فعالیت‌های این کانون در ماه جاری بود.
گستراندن سفره‌های اطعام که از گذشته مورد توجه کانون‌های خدمت رضوی استان تهران بوده، بار دیگر در کانون وقف و نذر کانون خدمت رضوی منطقه ۸ تهران با هدف «اطعام نیازمندان با قربانی گوسفند عقیقه» برپا و هزینه یک گوسفند قربانی به حساب مهمانسرای آستان قدس رضوی برای پذیرایی از زوار علی ابن موسی الرضا(ع) واریز شد.

کانون وقف و نذر بنا به دایره وسیع فعالیت‌هایش، ترویج سنت وقف و نذر، کمک به مناطق محروم سیستان و بلوچستان، تعمیر لپ‌تاپ دانش‌آموز نیازمند، تعمیر کولر منزل یک معلول، پرداخت کمک هزینه کرایه منزل یک خانواده بی‌بضاعت را نیز در این ماه در دستور کار داشت.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حمایت کانون خدمت رضوی منطقه ۸ تهران از بی‌بضاعتان، بیماران و مناطق کم برخوردار

مطلب پیشنهادی

اردوی زیارتی فرهنگی به دیار آشنا/ سفر به قم و جمکران

خادمیاران کانون محله ای مسجد حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع) به مناسبت ایام دهه کرامت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *