حضور مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در: نشست هم اندیشی عملکرد ۶ ماهه سال جاری کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵

 جلسه کانون های تخصصی خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران جهت ارائه گزارش ۶ ماهه اول سال و برنامه ریزی تشکیل شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نشست هم اندیشی و ارائه گزارش ۶ ماهه اول سال با حضور مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ و مسئولان کانونهای تخصصی برگزار شد.

در ابتدای جلسه داوود آذرنوش مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران ضمن خوشامدگویی به مسئولان، توضیحاتی در مورد عملکرد کانون خدمت رضوی منطقه ارائه داد .

صفرعلی براتلو با تشکر از فعالیتهای کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ و تشویق و تمجید از کانونهای تخصصی از جمله کار آفرینی و اشتغال، کانون ایثار و شهادت و دیگر کانونها گفت:با توجه به شرایط و مشکلات موجود کارهای بسیار بزرگی در منطقه انجام شده که این جز لطف و عنایت امام رضا (ع) نیست که چنین توفیقی را شامل حال تک تک افراد کرده تا امکان خدمت داشته باشند .

وی افزود : توجه به معیشت مردم مهم بوده ولی از آن مهم تر ایجاد اشتغال و کار آفرینی است که می توان مشکلات بیشتر و بزرگتری را با این کار حل کرد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در آخر گفت :فعالیت های خادمیاران نشان از روحیه جهادی و مردمی است که باید برای سایر مناطق و شهرستانها الگو شود.

در ادامه تعدادی از مسئولان کانونهای تخصصی با ارائه پاورپوینت و اسلاید توضیحاتی در مورد فعالیتها و کارهای انجام شده در این مدت ارائه دادند .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در: نشست هم اندیشی عملکرد ۶ ماهه سال جاری کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵

مطلب پیشنهادی

ندبه رضوی/ حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران در مراسم دعای ندبه

جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حضور مراسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *