حضور خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ در نشست ‌های تخصصی و علمی

مشاوران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ در راستای خدمت به دلدادگان امام رئوف(ع) با برگزاری نشست‌های تخصصی دانش و آگاهی‌های خود را ارتقاء می‌دهند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نیره تهرانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ در گفت‌وگویی خبر از برگزاری جلسات تخصصی برای مشاوران این کانون داد و گفت: متخصصان کانون مددکاری افزون بر حضور در میدان خدمت به هم‌وطنان نیازمند به مشاوره و مددکاری؛ در راستای افزایش آگاهی و دانش خود برای خدمت به مددجویان و محبان حضرت رضا(ع) همت مضاعفی به کار برده‌اند و در این مسیر از هیچ‌ تلاشی فروگذار نمی‌‌کنند‌.

تهرانی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی در جهت ارتقاء دانش خادمیاران کانون مشاوره افزود: یکی از کارگاه‌های برگزار شده دوره طرح‌واره‌های یونگ است که برای درمان زخم‌های روحی دوران کودکی کاربرد دارد و به مشاوران در بهبود پیامدهای سوء ناشی از رویدادهای ناگوار دوران کودکی کمک بسیاری می‌کند.

وی اظهار داشت: تا کنون ۴ جلسه از این دوره در چهارشنبه‌های امام رضایی با حضور ۶ نفر از مددکاران کانون مشاوره به میزبانی یکی از خادمیاران برگزار شده است که ادامه‌دار خواهد بود.

مسئول کانون مشاوره منطقه ۱۴ در پایان ضمن اشاره به محتوای طرح‌واره‌ها گفت: در مجموع ۱۸ طرح‌واره مطرح و در هرجلسه به یکی از آن‌ها پرداخته خواهد شد. در این کارگاه‌ها به موضوعاتی همچون تله رهاشدگی، محرومیت هیجانی، انزوای اجتماعی و تله شکست اشاره شده است و بقیه طرح‌واره‌ها در جلسه‌های آتی که در سال جدید برگزار می‌شود، مطرح خواهند شد.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ در نشست ‌های تخصصی و علمی

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *