حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در، هفتمین یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی و با برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) در هفتمین یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام دفاع مقدس در آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) و حمیده خاتون(س) شرکت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مهرداد خان بابا خانی مسئول کانون جهادی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از حضور خادمیاران رضوی در مراسم هفتمین یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام دفاع مقدس در آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) و حمیده خاتون(س) خبر داد و گفت : خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی، رئیس مجلس شورای اسلامی، پدر و مادر شهید آرمان علی وردی و خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس در این مراسم حضور داشتند.

وی افزود: قرائت قرآن توسط استاد حامد شاکرنژاد، اجرای گروه سرود دختران نغمه سپیدار، پخش کلیپ از دفاع مقدس و بیانات مقام معظم رهبری و تجلیل از خانواده شهیدان ابراهیم، اسکندری و انصاری، تجلیل از اقدامات و فعالیتهای بسیجیان در منطقه باغ فیض و مسئول کانون جهادی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران، مداحی محمود کریمی و پرچم گردانی خادمیاران رضوی از برنامه های شاخص این مراسم بود.

خان باباخانی اظهار داشت در مراسم تجلیل از خانواده شهدا با توجه به شرایط مادران و همسران، رئیس قوه مقننه برای تجلیل از مادر شهیدان ابراهیم، اسماعیل و اسحاق اسکندری و خواهر شهید فریدون خدابنده، همسر شهید حاج ابراهیم ابراهیم و همسر و فرزندان شهید انصاری شخصاً محضر این بانوان بزرگوار رسید و از آنها برای سال‌ها صبر و استقامتشان قدردانی کرد.

گفتنی است خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ دوساعت قبل از شروع مراسم با برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) مشغول به خدمت رسانی شدند، مهربانی خادمیاران و پخش نواهای امام رضایی میهمانان این مراسم را به سمت چایخانه حضرتی دعوت و با شیرینی چای، دلشان به سوی مشهد و حرم مطهر روانه می شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در،  هفتمین یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام

مطلب پیشنهادی

۸ روز خدمت/ خدمتی خاص برای خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران

خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران در راستای اجرای طرح منادیان عدالت در دهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *