حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در: مراسم تقدیر از آمران به معروف و ناهیان از منکر

همزمان با سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام مراسم جشنی در کانون تربیتی ملائک شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم جشن هفته وحدت و ولادت رئیس مذهب تشیع با حضور حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فخاری فرماندار، بهروز میری‌زاده معاون سیاسی فرماندار، ساسان غلامی دادستان، یداله طهماسیان فرمانده انتظامی و سایر مسئولان و جمع کثیری از بانوان آتش به اختیار برگزار شد.

در این مراسم علی تقوی مسئول آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تـهران در خصوص ضرورت امر به معروف و نهی از منکر و چگونگی و راههای آن سخنرانی کرد.

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در معیت پرچم متبرک رضوی حال و هوای امام رضایی در سالن ایجاد کردند و پس از آن از آمرین شهرستان قرچک تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است به دو نفر از برگزیدگان مسابقه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر هدیه ۳ روز اسکان در مشهد مقدس از طرف کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک اهدا شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در: مراسم تقدیر از آمران به معروف و ناهیان از منکر

مطلب پیشنهادی

ندبه رضوی/ حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران در مراسم دعای ندبه

جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حضور مراسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *